Hva er dette?

Mammatilnoah

Flørter med forumet
Etter jeg hadde sex igår begynnte jeg å blø og resten av slimproppen gikk vil jeg tro siden det kom en klump med slim med blod trodde egentlig hele den hadde gått tidligere men.. blødningen varte ikke lenge var bare litt blod når jeg tørket meg som så litt utvannet ut(?) men idag har jeg plutselig lysebrunt utflod og føler meg øm nederst i magen og har en slags øm/murring følelse nederst i ryggen? Er 39+4 idag, er dette helt normalt ? Ville bare høre her før jeg eventuelt ringer lege eller føden:)

Ring for sikkerhetsskyld :-) Jeg fødte ikke vanlig, men hadde premature rier i uke 29 og det høres ut som det du beskriver. Kanskje dere har satt i gang kroppen? :-P Hører jo om noen som har sex for å få i gang fødselen.

Du er jo også langt på vei, det ville ikke vært unaturlig om det begynte å skje noe snart. Ring, så tar de deg nok inn på en kontroll :-)

Fikk også ekstremt vondt i magen etter sex igår , gikk rundt å skreik å kom takvis som en slags nedpress og magen ble hard, men det gikk over etter en stund..

Ring for sikkerhetsskyld :-) Jeg fødte ikke vanlig, men hadde premature rier i uke 29 og det høres ut som det du beskriver. Kanskje dere har satt i gang kroppen? :-P Hører jo om noen som har sex for å få i gang fødselen.

Ja må vell gjør det da , ja det kan jo hende hehe :-P

Så spennende! Sex kan jo sette i gang fødsel:) Tror det var det som satte i gang meg:p par runder på rappen og var øm og rar i kroppen 1 time etterpå. 2 timer etterpå startet riene:p

Her blir magen knall hard og står ut som en diger hard ball etter sex, har akkurat to uker igjen til termin.. Men det går over etter en stund og har vært sånn lenge!
Jeg stemmer og for en runde to som Jordnærlykke skriver!

Back
Topp