Hva er dette?

-Lane-

Gift med forumet
jentene i juni13
ImageUploadedByBV Forum1405695446.458098.jpg

Hva er dette for utslett? Er dette grunnen til at han har sovet minimalt di siste netterne? Hmm.. Har snørr og merkelig bajs så regnet med det var tenner som plaga, men det skal jo ikke følge med utslett ved tannfrembrudd. Noen tips?
 
Lillemor får utslett rundt munnen når det er tenner påtur:) Ellers aner jeg ikke hva det kan være...:(

♡Malin♡14.06.2013♡
 
Ligner litt på knottstikk? :)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
Jeg vet det går hånd, fot og munnsyke rundt nå, så kanskje det? Vi hadde det her forrige uke og det ligner egentlig på de prikkene vi hadde. Nå har de tørket inn og ser ut som stikk som har tørket rett og slett.
 
Jenta mi får av og til diverse prikker etter at vi har vært ute i gresset. Rekner med det er insektbitt eller at hun er borti planter.
Jeg fikk en masse lignende prikker i fjor. Legen sa det var insektbitt. Kunne ikke si nøyaktig hva, men det var uansett ikke noe farlig. Det gikk over etter litt over en uke.
 
har han det rundt munnen og? Synes det ligner litt på det joakim hadde når han hadde brannkopper

Sent from my GT-P3110 using BV Forum mobile app
 
Takk, for svar jenter :) Jeg møtte søskenbarnet mitt etterpå jeg postet her og de fortalte at deres gutt, som er 1 uke gamlere enn min, fikk akkurat slike prikker når han fikk tenner. Skal se det litt an å se om det utvikler seg.
 
Myggstikk? Knott?

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp