Hva er dette?

markrete

Glad i forumet
Gresskarfrøene2023
Ble litt usikker på hva som foregår i min mage nå. Har hatt en del kynnere den siste tiden, spesielt idag. Så nå plutselig ble buksa mi våt, og jeg måtte skifte, ikke søkkblaut, men en stor og god flekk igjennom! Nå har jeg også av og på vondt i korsryggen og magen... kanskje jeg bare skremmer meg selv, men kjenner jeg blir litt nervøs. Tips? Noen som har opplev lignende? Er førstegangs jeg, så har ikke peiling.

Sniker jeg.. Renner det i buksa enda? Ta på deg et bind eller ta med trusa, og ring føden. Er det snakk om så mye skal man alltid ta det på alvor, og evt sjekke for tidlig vannavgang. Ring føden. :-)

Ville nok tatt en tlf til føden bare for å sjekke ja.

Ville ringt føden jeg også. Håper det står bra til med deg og lille :)

Håper alt går bra....

hm.. man får jo mer utflod som gravid og den kan være tyntflytende, men det er sikkert lurt å ta kontakt med noen om du er usikker

Det kom aldri noe mer, og ble bedre etterhvert, så jeg lot være å ringe. Bor også på en liten plass, så måtte ha blitt sendt med fly til sykehus for å finne ut noe som helst, så da valgte jeg å vente..

Var på ultralyd i Trondheim idag og alt så bare fint ut, så det var falsk "alarm" uansett. Tenker at det var nok et tilfelle av utflod ja.... truseinnlegg neste, sukk. Kynnerne er vertfall fortsatt her og plager meg, og korsryggen er vond og spent, men det er vell bare slik det er da ;)

Hehe, huff alle disse bekymringene vi skal ha... Godt det mest sannsynlig var utflod, selv om det heller ikke er så godt :P

Back
Topp