Hva er dette?

*IdaMor*

Elsker forumet
1362572241967.jpg
Ser verre ut, enn det gjør på bilde.. Hva er det? Går det bort av seg selv? Ser jo helt grusomt ut :/

Skurv tror jeg det kalles. Veldig vanlig på de små.
Smør olje på og la det virke ei god stund, så kan du børste det letta av med en sånn børste for babyer:)

Skurv ja. Jenta mi har også sånn. Jeg fikk tips om å bruke lusekam. Har ikke prøvd det enda da.

sniker litt fra august;) melkeskorper kalles det også;) ikke farlig, det sies at barn med mye melkeskorper får tykt hår :) går an å ha på lit olje å kamme med fintannet kam etterpå, men det vil komme tilbake ;) gleder meg til å kosemose baby, så sniker litt rundt :D

Oki, da er det vel inget farlig :p ser grusomt vont ut :/ noen som vet hvor lenge de bruker å ha dette?

sniker litt fra august;) melkeskorper kalles det også;) ikke farlig, det sies at barn med mye melkeskorper får tykt hår :) går an å ha på lit olje å kamme med fintannet kam etterpå, men det vil komme tilbake ;) gleder meg til å kosemose baby, så sniker litt rundt :D
Bare snik ivei du ;) håper det stemmer at han får tykt hår da, får det har ikke pappan :p
Jeg får vel bare vente til det forsvinner.
Bare å glede seg på baby! Det er herlig <3

Det er skurv ja. Man kan faktisk ha det i flere år før det er helt borte;/
Det sies vel at man kan gjøre forskjellige ting for å få det bort, men mange mener det kommer like raskt tilbake. Er jo ufarlig, så kanskje bare slå seg til ro med deg og vente til det forsvinner

Sniker fra august forumet;) jeg har ei jente på 8 år som også hadde melkeskorper.. Masse, i hele hodebunnen! Fikk streng beskjed om å ikke plukke på det av barnelege da hodebunnen blir sår og d kan medføre at det ikke kommer opp hår om man peller det vekk! I fjor høst datt di siste skorpene av hos prinsessa på 8:)

Ganske så vanlig ja.min første hadde ganske mye- bløtla det i olje feks før bad og kammet lett over etterpå. Ble jo fin ganske fort etter vi starta m oljemen er enig i at man ikke skal overdrive- de blir lett sår i huden!

Sent from my GT-N7100 using BV Forum

Sånn har gutten min også. Hedninghud kalles det visst her nede på sørlandet ;) Forsvinner av seg selv etterhvert tror jeg

Back
Topp