Hva er dette??

maltesers

Forumet er livet
Jeg har fått noe på fingeren[8D]
Begynte å klø, også hovna hele fingeren min opp. og nå gjør det bare vondt å ta på det området. Legger ved et bilde for dette ser helt rart ut[8D]
Det blir liksom sånn sirkel når jeg strekker eller bøyer på fingeren!

Så veldig merkelig ut! Får håpe det gir seg etterhvert da. [:)]Prøve å ta aloe vera på, kanskje det er som brennesle?[8D]

ORIGINAL: Bitteliten89

Så veldig merkelig ut! Får håpe det gir seg etterhvert da. [:)]Prøve å ta aloe vera på, kanskje det er som brennesle?[8D]

Kanskje [8D]

Jøss, så nesten ut som et stikk...?

ORIGINAL: atene

Korn sirkel [:-]

Haha, ikke skrem meg da[;)][8D]

ORIGINAL: maltesers

ORIGINAL: atene

Korn sirkel [:-]

Haha, ikke skrem meg da[;)][8D]

haha [:D]

ORIGINAL: Maanestråle

Jøss, så nesten ut som et stikk...?

Men hvaaaaa??[8D][;)] Jobber i matbutikk da, så er nærat mye frukt i løpet av dagen. Fått det to ganger på to uker nå, begge gangene har jeg merka det på jobben!

Kan være at du får en reaksjon på etylengass bare... bruk hansker og se om det hjelper [:)][:)]

hadd likens faktisk for 2-3 uka sia på overarma.. trur d va nå som stakk mæ, men e itj sikker[8D]
Bare la vær å klø å pill på d så går d sikkert bort etterhvert, mitt e ihvertfall helt bort [:)]

ORIGINAL: sengepolka

Kan være at du får en reaksjon på etylengass bare... bruk hansker og se om det hjelper [:)][:)]

Hva er det??

Så veldig ut som et stikk....hm....og en liten allergisk reaksjon

ORIGINAL: FruStina

Så veldig ut som et stikk....hm....og en liten allergisk reaksjon

Mulig[8D]Det kløøør! og gjør vondt samtidig[8D][;)]

Hva er det??

Etylengass er gass som noen grønnsaker og frukter gir fra seg, spesielt banan som er meget sterk, du kan få litt allergiske reaksjoner på den. Jeg fikk først litt sånne eksembobler som klødde og sprakk, så ble jeg veldig tørr på hendene og nå må jeg bruke hansker da jeg jobber med frukten, hvis ikke "stivner" liksom hendene mine... hehe

Hvis du skal modne frem frukt så burde du bruke frukter som har etylengass i seg (f.eks grønne bananer blir raskere modne om du legger noen tomater oppi esken og lukker igjen plastikken) [;)][;)]

Det samme skjer jo på kjøkkenbenken, så der burde man skille tomater og bananer litt fra hverandre.

edderkopp bitt[;)] vet det hørres ekkelt ut men jeg fikk to sånne rare "ringer" i huden og gikk til legen i full panikk, hun mente det var edderkopp bitt..æææsj[:'(]men kan jo være noe annet også da..men det så iallefall sånn ut på meg også og hun mente det var edderkopp bitt..

Hva er det??

Etylengass er gass som noen grønnsaker og frukter gir fra seg, spesielt banan som er meget sterk, du kan få litt allergiske reaksjoner på den. Jeg fikk først litt sånne eksembobler som klødde og sprakk, så ble jeg veldig tørr på hendene og nå må jeg bruke hansker da jeg jobber med frukten, hvis ikke "stivner" liksom hendene mine... hehe

Hvis du skal modne frem frukt så burde du bruke frukter som har etylengass i seg (f.eks grønne bananer blir raskere modne om du legger noen tomater oppi esken og lukker igjen plastikken) [;)][;)]

Det samme skjer jo på kjøkkenbenken, så der burde man skille tomater og bananer litt fra hverandre.

Jøss, da lærte jeg noe  nytt!![:D]

Back
Topp