mamma2010!
Glad i forumet
Jeg lurer på noe jeg.. (som vanlig)!!![8D] Når jeg er på do så ser jeg at det har "lekkt" noe? Jeg vet at jeg har lekkt litt urin hvis babyen har sparket, eller at man ler så mye at man ikke greier å holde igjen å sånn.. hehe.. Men det merker jeg med en gang. Men nå den siste uka er det noe annet.. Vet noe hva dette kan være? Det er sånn at jeg kjenner at jeg kan bli litt bløt i trusa lixom...
-----------------------------------------------------------------------------------------
Er hjemme fra føden igjen [:)] De registrerte en del svake rier men lekker ikke fostervann [:)] Så fikk beskjed om å ta det litt med ro nå den neste tiden bare [:D] Lille nurket veide 2100g nå[:D] Og alt så veldig bra ut![:)]
-----------------------------------------------------------------------------------------
Er hjemme fra føden igjen [:)] De registrerte en del svake rier men lekker ikke fostervann [:)] Så fikk beskjed om å ta det litt med ro nå den neste tiden bare [:D] Lille nurket veide 2100g nå[:D] Og alt så veldig bra ut![:)]