Hva er dette?? :S *OPPDATERT*

mamma2010!

Glad i forumet
Jeg lurer på noe jeg.. (som vanlig)!!![8D] Når jeg er på do så ser jeg at det har "lekkt" noe? Jeg vet at jeg har lekkt litt urin hvis babyen har sparket, eller at man ler så mye at man ikke greier å holde igjen å sånn.. hehe.. Men det merker jeg med en gang. Men nå den siste uka er det noe annet.. Vet noe hva dette kan være? Det er sånn at jeg kjenner at jeg kan bli litt bløt i trusa lixom...

-----------------------------------------------------------------------------------------

Er hjemme fra føden igjen [:)] De registrerte en del svake rier men lekker ikke fostervann [:)] Så fikk beskjed om å ta det litt med ro nå den neste tiden bare [:D] Lille nurket veide 2100g nå[:D] Og alt så veldig bra ut![:)]

Utflod?

ORIGINAL: lillebebis

Utflod?

Noppe, er ikke det heller.. det er like tynt som vann og ingen farge

En del gravide har tyntflytende utflod på slutten av graviditeten. 

En del gravide har tyntflytende utflod på slutten av graviditeten. 

OK.. Så det er bare det tro?

Jeg er ingen lege, så kan ikke gi deg noe 100 % svar, men synes det høres sånn ut. Er selv plaget med tyntflytende utflod, så jeg må bruke innlegg så det ikke skal bli for "vått" i trusa.

Jeg har veldig tynn utflod nå..
Alltid vært plaga med utflod,men de siste ukene har den blitt tynnere og blank..

Jeg er ingen lege, så kan ikke gi deg noe 100 % svar, men synes det høres sånn ut. Er selv plaget med tyntflytende utflod, så jeg må bruke innlegg så det ikke skal bli for "vått" i trusa.

Hmm... okay [:)] Har hørt at man kan lekke fostervann osv.. Så blir bare litt bekymra (som vanlig)[8D]

Ring føden om du e usikker og få det avklart.. viktig å ikkje gå over tid å lekke fostervann om det e det du lekker

Hehehe, ja det er mye man bekymrer seg for under en graviditet :p Hvis du synes det ikke virker som vanlig utflod, så kan det være lurt å bare ta en tlf til føden da. Men jeg synes det hørtes ut som tynn utflod bare.

jeg har oxo hatt en del tynn utflod..
men er du i tvil om det kan være fostervann så ring til føden å få skjekka det..
bedre å ringe en gang for mye..[:)]
jeg trur nok det bare er utflod..

ORIGINAL: Stinoa

Ring føden om du e usikker og få det avklart.. viktig å ikkje gå over tid å lekke fostervann om det e det du lekker

Hva kan skje om man lekker fostervann da?[8|]

ahh..hadde det i går jeg også..tar av meg truseinnlegget om kvelden for da pleier jeg ikke å ha så mye utflod..men etter å ha gått en times tid uten vart jeg våt helt igjennom trusa og buksa..blankt det også..har ikke hatt noe etterpå...men er ikke noe kjekt..tenkte jeg sku høre med jordmor på tirsdagen :)

hmm.. ja, får vel kanskje gjøre det da.. hmm..

jeg synes også dette høres ut som tyntflytende utflod hvis det er noen trøst... å det kan komme i ganske store mengder nå på slutten.. jeg må ta på meg truse med innlegg i med en gang jeg kommer ut av dusjen osv. ellers blir jeg skikkelig bløt nedover låra (sorry detaljer her..)[:'(] Og det er helt tyntflytende og gjennomsiktig (vannaktig).er nok ganske normalt, men signerer det de andre sier over her, at er du usikker så ring :)

ORIGINAL: mamma2010!

ORIGINAL: Stinoa

Hva kan skje om man lekker fostervann da?[8|]

No vet eg ikkje alt, men eg vet man kan få infeksjoner o.l og det e då IKKJE bra[&:] det kan være veldig farlig.. så greit å få sjekket det før det e for seint

Da blir det en tur på føden, de ville sjekke det ut.. [:)] Oppdaterer når jeg kommer hjem :)

lykke til [:D] Bedre og få sjekket en og gå og være usikker :)[:D]

Sånn er det her også, har til og med vært inne til kontroll for det..trodde det var fostervann, men dengang ei!

jeg lakk foster vann sist...og da fikk jeg en "frist "på 3 dager,viss jeg ikke haddef ødd da måtte jeg settes i gang.
Fikk antibiotika kur frem til fødseern....minske faren for infeksjon....han fikk infeksjon da.....tok dårlig til seg næring....så viktig å sjekke om man er i tvil...
Jeg trodde bare at jeg gikk lekk...men den gang ei[8|]

Back
Topp