Hva er dette ?:S hjelp

Supermamma x 4

Glad i forumet
♡Julekulene 2021♡
Ååh, jeg blir så forvirra,[&:] fordi jeg vet ikke hva som skjer eller noe :S
I går fikk jeg først noe stikking som var vondt på siden av magen, ca der hodet til babyen er, når jeg hadde en kynner. Så fikk jeg plutslig vondt i lysken senere på dagen, det var ikke bare en sann strekk sann som man av å til kan få, det er bare ubehaglig, men dette var vondt.
Så låg jeg på sofaen i går kveld / natt å fikk pluselig vondt i ryggen, og det gikk framover slik at jeg hadde kjempe vondt i magen også, som menssmerter på en måte, så var det sånn hver gang jeg fikk kynnere. å de kom ganske regelmessig.
Pluss at magen har sunket :p

Hva er dette ? kan det være noe modningsopplegg eller at hodet fester seg eller noe annet ? Bør jeg ta det ekstra med ro fremover ? Jeg har hatt så sykt mye energi de siste dagene, driver å ordner og styrer i leiligheta som vi flytta inn i på onsdag. Så her er jo helt ryddig.

Har ikke vært innlogget siden onsdag, å ser det at ting begynner å skje her inne,plutslig flere som hadde født [:D][:)]

Om det har gitt seg, så trenger du nok ikke bekymre deg[:)]
Mye som skjer med kroppen nå.. Den forbereder seg, og babyen presser på både her og der..

Så lenge du føler deg i fin form så er det nok ikke no fare[:)]

ok :)
men kan det være sånn modningskynnere ? fordi at det har jeg hørt om, slik at visst kynnerene kommer fra ryggen og går fremover så er det det. å det gjorde disse, men de var vondt i tillegg.

Jeg har hatt en del murringer i ryggen, og hvis jeg har vært litt aktiv så kjenner jeg stikkinger som du beskriver. Hadde det i natt[8D] Var ute å løp litt i natt se... hehe.. IKKE bra! [8D] Men JM sa til meg at det kan være at hode fester seg, for det har det gjort hos meg og noe som heter "modningsrier". At kroppen forbereder seg til noe stort [:)] Så hvis det har gitt seg så råder jeg deg til å ta det med ro og slappe av [:)] Men hvis du får sånn å det ikke gir seg så hadde jeg ringt føden å snakket med de [:)] Lykke til[:)]

Aha :) greit å kunne spørre her inne å få svar :p for man vet jo ikke alltid hva som er normalt eller ikke [:)]
Jeg trodde det aldri skulle gi seg i går, holtpå i flere timer, og det var så vondt :s nesten til å grine av noen ganger.

Jeg har hatt sånne smerter i lysken som du beskriver. Var kjempevondt, og beinet sviktet under meg noen ganger. Det stakk og strekte seg, men jeg vet at det ikke var ligamentsmerter. Spurte jm om det og hun da at det var nedpress - han er i ferd med å feste seg. Hun kune kjenne hode ned i bekkenet, og at det ikke var mye å gå på når hun prøvde å bevege det.[:)] Han ligger også på høyre side i magen, derfor jeg kjenner det så godt i venstre lyske.[:)] Etter at hun hadde kjent og ordna så murra det skikkelig!!! Og hele resten av den dagen var vond...tilslutt så la jeg meg bare på sofaen. Orket ikke mer.[:(] Ga seg heldigvis, men kjenner det fortsatt innemollom, også foran i skambenet.

off :S ekkelt da.
han har snudd seg her, for en del uker siden, og når jeg kjenner nede rett oppom skambeiner kjenner jeg hodet. å det er helt nede med skambeinet :p

Back
Topp