Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan noen fortelle meg hva i huleste dette er?![]()
Jeg er 10 dpo i dag og når jeg var på do nå så fikk jeg dette på papiret!
Mensen forventes på fredag.
Vis vedlegget 147311Vis vedlegget 147312
Oi det ser ikke sånn ut, det ser tykt og ikke flytende. Eg hadde det sånn nå nettopp etter en sa. Var så flaut for det kjentes ut som vanne gikkUtflod har jeg mye av, men den er tyntflytende og renner! Hele trusa mi ble våt i dag!
Oi det ser ikke sånn ut, det ser tykt og ikke flytende. Eg hadde det sånn nå nettopp etter en sa. Var så flaut for det kjentes ut som vanne gikkmåtte bytte både bukse og truse. Eg håper selvfølgelig ikke at dette gjelder for deg
Jeg hadde sånn helt i begynnelsen av graviditeten![]()
Oi, haha! Nå ble jeg litt småkvalmmen klarte ikke å la være å trykke, selv om jeg var advart
Jeg får sånn tykk utflod i ny og ne, aner ikke i hvilke dager av syklusen men...
Tynn, vannete utflod kan vel være tegn på soppinfeksjon?
Heheer bilde sier mer enn 1000 ord så jeg tenkte jeg skulle kjøre på!
Har aldri hatt sånt, men det minner meg litt om da slimproppen gikk rett før jeg skulle føde min datter. Bortsett fra at den var blandet med blod. Denne er helt blank.
Ja, jeg aner ikke.. Krysser fingrene for at det er et graviditetstegn!![]()
Mmm nei bakteriell vaginose. Surra littKan det?? Mange som sier at det også kan være tegn på graviditet...?
Takk, det gjenstår å se om det er en leieboer i magen![]()
Mmm nei bakteriell vaginose. Surra litt
Men joda, også tegn på graviditet.
Er det noe sykdom så følger jo som regel kløe og/eller lukt
Tror nok du ville kjent lukta uten å kjenne etterDet er ikke noe som klør, lukt har jeg ikke tenkt så mye overmen skal jommen meg sjekke om det er noe lukt på utfloden. Takk for tips, tenkte ikke på det i det hele tatt!
Tror nok du ville kjent lukta uten å kjenne etterDet er ikke noe som klør, lukt har jeg ikke tenkt så mye overmen skal jommen meg sjekke om det er noe lukt på utfloden. Takk for tips, tenkte ikke på det i det hele tatt!