HVA ER DETTE DA???

Ellu

Elsker forumet
Det svir/brenner rett under venstre pupp HELE tida!!! [:@]Før var det bare av og til, nå er det der hele tida. Er skikkelig ømt å ta på det området... Hva er det for noe??? Noen som har det sånn som meg?

ORIGINAL: luthien_b

er det en sånn sviende/brennende følelse som er liksom på innsiden??? har det også sånn....

Ja, på innsiden. Nevnte det for legen sist gang, men han sa bare: "Hmmm, sier du det?..." Og så snakket vi om noe annet. Har du det på samme sted også eller?

ORIGINAL: luthien_b

på venstre side sånn under puppen ved ribb beina.. har også lurt litt på dette.. gjør jo vondt som **** av og til... men har ikke spurt jordmor enda, kanskje jeg skal spørre på onsdag

Så rart da. På samme sted liksom...
Ja, jeg fikk i alle fall ikke noe svar av legen. Skal tilbake på torsdag. Blir forhåpentligvis sendt på ul på sykehuset pga leie og da skal jeg spørre der.

Si ifra hvis du får noe godt svar av jordmor på onsdag da.

ORIGINAL: Chixy

Jeg har det samme, bare på høyre side. Spurte JM om dette på kontroll idag, og da sa hun at det var pga mini som ligger og flytter rumpa fra side til side. At viss en kunne sett inni der, hadde det nok vært både gult og blått. Hun mente iallefall at det jeg har, er ett sinnsykt press på ribbeinet og at det desverre bare er noe jeg må leve med frem til fødselen er over og ting og tang inni der får tilbake igjen plassen sin....

Takk for svar [:)]
Føler meg rimelig mørbanka innvendig,ja...

Jeg også har det. Det kjennes nesten ut som brannsår... det svir forferdelig under venstre pupp, akkurat som huden blir veldig strekt eller no. Vet ikke hva det kommer av. Gjør ikke vondt i ribbeinet.

jeg kjenner dette når jeg ligger lenge på samme side. Har tenkt at det er lillegutt som lager "gnagsår"

Ja, jeg også kjenner dette, spesielt når jeg sitter litt fremoverbøyd.. Prikker og svir innmari, bare at jeg har det midt på rett under puppene liksom.. Er helt øm, og hjelper kun å legge meg ned og få strekke meg ut.. Jm sa til meg at det er fordi huden er så utstrekt og ting inni der har mindre plass og at det vil forsvinne etter fødsel.. meen til da må vi visst bare leve med det![:(]

har også det samme.. bare på høyre side.. har hatt det så og si gjennom hele svangerskapet.. legen sa også bare.."hmm ja sier du det..." ikke noe svar å få!!!! men jormor mente det var den innerste masgemuskelen som ble strekt samtidig som mini ligger å gnikker rompa oppi der..

ikke behagelig.. men desverre noe vi må leve med[:'(]

Back
Topp