Hva er det ?

Høstjente

Betatt av forumet
Kjenner vondt nederst i ryggen (nesten rumpa) når jeg går og bøyer meg. Hva er det ?????  Håper det er noe forbigående og ikke en start på bekkenløsning. Vet ikke hvordan symptomene på bekkenløsning er. Noe som kan hjelpe ?????

D kan være begynnende bekkenløsning...[&:] Dra t lege og få rekvisisjon på fysio..Best å starte så tidli som mulig..

høres vellkjendt ut!
slik det begynte hos meg med bekkenløsningen.....
MEN det kan også være at isjhas nærven din er i klem hvis fosteret/livmoren ligger langt nede og dette vil gå bort om ikke så lenge når det hele trekker seg opp.
håper for din del at det bare er det siste [:)]

ORIGINAL: LilleMusMei

høres vellkjendt ut!
slik det begynte hos meg med bekkenløsningen.....
MEN det kan også være at isjhas nærven din er i klem hvis fosteret/livmoren ligger langt nede og dette vil gå bort om ikke så lenge når det hele trekker seg opp.
håper for din del at det bare er det siste [:)]

signerer!

Hei!
Har akkurat de samme symptomene som deg, vondt i nederst i "rompa", halebeinet og litt nedover i foten. Håper det bare er isijasnerven som er i klem. Skal til jordmor neste uke så da får jeg høre hva hun tenker om den saken.
X fingre og tær for oss for at det ordner seg

Takk for svar. Kjente det godt på jobb i dag, jobber i barnehage og har 3 turdager i uka. Håper det gir seg hvis ikke får jeg høre med legen om hva de tror. Har vært sykemeldt i 6 uker pga. kvalme og  oppkast og ikke kjekt å meddele dette nå.... Får holde ut....

må bare si at HVIS det skulle vise seg å være bekkenløsning så gjør du det bare vondt værre ved å gå på jobb og spes i barnehage.
jeg jobber også i barnehage men ble sykemeldt på dagen.

vær veldig obs på smertene og ikke press deg selv. det blir ikke bedre hvis du første får det skikkelig.
du bør gå å høre med legen din

Uff ja, jeg vet det men er så utrolig dumt å evnt. komme med ny sykemelding etter bare 1 ukes tid på jobb. LIksom litt sånn Hypokonderfølelese da... Lover at jeg skal følge godt med...og ikke drøye for lenge[;)]

Back
Topp