hva er det?

Marianne1

Glad i forumet
Jeg går nå på sprøyter. Er på sjette dagen. Har i de siste dagene kjent stikking på høyre side. Mulig det er ved eggstokkene. Vet ikke helt. Har aldri hatt plager ved mensen og sånt, så jeg vet ikke helt va jeg kjenner... Ubehagelig er det iallefall.

Høres ut som det e egga du kjenner til, for du må huske på at i stede for 1 egg som e normalt i en syklus, kan du få opp til 20 egg i denne syklusen[:D] 
Så på slutten av sprøytene kan du kjenne det i siden og ryggen og bli hoven i magen.

Men e du for usikker og ikke føler deg vel , da ville eg tatt en telefon til klinikken du har hvert på å snakket med en sykepleier. Det e bedre å spør en gang for mye enn en for litte sa de i haugesund.

Lykke til

ORIGINAL: jon blund

Høres ut som det e egga du kjenner til, for du må huske på at i stede for 1 egg som e normalt i en syklus, kan du få opp til 20 egg i denne syklusen[:D] 
Så på slutten av sprøytene kan du kjenne det i siden og ryggen og bli hoven i magen.

Men e du for usikker og ikke føler deg vel , da ville eg tatt en telefon til klinikken du har hvert på å snakket med en sykepleier. Det e bedre å spør en gang for mye enn en for litte sa de i haugesund.

Lykke til

Takk for svar! Det høres jo veldig logisk ut. En uke til før det er egguttak, så da er det vel mye egg da.. Hmm..

Det er nok "overproduksjonen" du kjenner [:)] Er jo litt meir aktivitet i eggstokkene no, enn til vanlig [;)]

har ikke peil på hav du kjenner, aldri gjort det selv...men er nok i forbindelse med sprøytene ja.. sikkert ikke unormalt med stikking da.
lykke til da..når er egguttak?? akkurat 1 uke?

eg er på 5 dag med sprøyter idag, og det "lever" godt i eggstokkene. strekker og stikker ganske mye og ofte, har ikke kjent så mye før idag, men idag kjenner jeg myyyye.tar det som et godt tegn

ORIGINAL: babytutta

har ikke peil på hav du kjenner, aldri gjort det selv...men er nok i forbindelse med sprøytene ja.. sikkert ikke unormalt med stikking da.

Hvis alt ser ok ut på kontrollen til torsdag, så blir det egguttak neste mandag ja! [:D]

Lykke til med eggutaket.Selve inngrepet er ikke så ille som mange tror...Det kan være litt vondt etter, men da er du mest spent på hva forventer deg og glemme litt smerten[;)] Jeg følte også litt stikkinger og det var tungt i eggstokkene men jeg var delvis overstimulert.De smertene er ikke noe farlig!!!De er bare en tegn på at egg produseres og modnes der inne[:D] Men jeg husker at det var litt ekkelt da.Det går over...Stå på[;)]

ORIGINAL: Marianne1

Hvis alt ser ok ut på kontrollen til torsdag, så blir det egguttak neste mandag ja! [:D]

så spennende..masse lykke til med uttak å evt. innsett... hold oss oppdatert da

ORIGINAL: mila76

Lykke til med eggutaket.Selve inngrepet er ikke så ille som mange tror...Det kan være litt vondt etter, men da er du mest spent på hva forventer deg og glemme litt smerten[;)] Jeg følte også litt stikkinger og det var tungt i eggstokkene men jeg var delvis overstimulert.De smertene er ikke noe farlig!!!De er bare en tegn på at egg produseres og modnes der inne[:D] Men jeg husker at det var litt ekkelt da.Det går over...Stå på[;)]

Takk for svar! Beroligende når noen som har vært igjennom det forteller om hvordan ting var. Dette er jo helt nye følelser for meg. Ikke lett å vite hva som er "normalt". Egguttak og innsetting gruer jeg meg ikke til. Ikke redd for litt smerte. Det er heller det at ting skal gå galt som bekymrer meg.

ORIGINAL: Marianne1

så spennende..masse lykke til med uttak å evt. innsett... hold oss oppdatert da

Takk takk! Skal holde dere oppdatert! [:)]

så spennende, da skal vi kanskje ha uttak samme dag, skal på ul på fredag jeg og viss alt går etter planen blir det uttak på mandag.

Back
Topp