Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: jon blund
Høres ut som det e egga du kjenner til, for du må huske på at i stede for 1 egg som e normalt i en syklus, kan du få opp til 20 egg i denne syklusen[:D]
Så på slutten av sprøytene kan du kjenne det i siden og ryggen og bli hoven i magen.
Men e du for usikker og ikke føler deg vel , da ville eg tatt en telefon til klinikken du har hvert på å snakket med en sykepleier. Det e bedre å spør en gang for mye enn en for litte sa de i haugesund.
Lykke til
ORIGINAL: babytutta
har ikke peil på hav du kjenner, aldri gjort det selv...men er nok i forbindelse med sprøytene ja.. sikkert ikke unormalt med stikking da.
lykke til da..når er egguttak?? akkurat 1 uke?
ORIGINAL: Marianne1
har ikke peil på hav du kjenner, aldri gjort det selv...men er nok i forbindelse med sprøytene ja.. sikkert ikke unormalt med stikking da.
Hvis alt ser ok ut på kontrollen til torsdag, så blir det egguttak neste mandag ja! [:D]
ORIGINAL: mila76
Lykke til med eggutaket.Selve inngrepet er ikke så ille som mange tror...Det kan være litt vondt etter, men da er du mest spent på hva forventer deg og glemme litt smerten[;)] Jeg følte også litt stikkinger og det var tungt i eggstokkene men jeg var delvis overstimulert.De smertene er ikke noe farlig!!!De er bare en tegn på at egg produseres og modnes der inne[:D] Men jeg husker at det var litt ekkelt da.Det går over...Stå på[;)]
ORIGINAL: Marianne1
Hvis alt ser ok ut på kontrollen til torsdag, så blir det egguttak neste mandag ja! [:D]
så spennende..masse lykke til med uttak å evt. innsett... hold oss oppdatert da