hva er det

siwro

Gift med forumet
vi skal ta vare på og ta med til sykhuset av sprøyterestene?? var så usikker om vi skal ha med di glassene oxo..elr bare sprøytespissene??
oxo lurte jeg på klarer dere å ta hver en dråpe ut av glasset for å føre det inn i dere?? jeg prøver inn å ut med sprøytene for å få med dråpene men jeg får ikke siste dråpa ut....nå har jeg satt på 3 dagen[:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)]

okei takk skal du ha...ja jeg har glasset på skrå, tar inn å ut sprøyten for å se og setter dn tilbake for å suge opp mer...men neida....håper ikke dn dråpen i hvert glass gjør noe...tar 2 glass jeg...
fader og, di sa jo på unn at jeg måtte bli der minst i 13 dager, og jeg regna ut va jeg måtte betale i hotell, blir jo nesten 10 tusen jo....herregud da at det går ann....det kunna man jo fått gratis om ikke anna....sdfirnvaiubnjsrhcwosixk[:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@]

ORIGINAL: siwro

fader og, di sa jo på unn at jeg måtte bli der minst i 13 dager, og jeg regna ut va jeg måtte betale i hotell, blir jo nesten 10 tusen jo....herregud da at det går ann....det kunna man jo fått gratis om ikke anna....sdfirnvaiubnjsrhcwosixk[:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@]

Dersom du bor så langt unna sykehuset at det ikke lønner seg for dem å sende deg fram og tilbake til hver konsultasjon, får du dette refundert fra Helfo etterpå, akkurat som med reiseutgiftene. Men du må selvfølgelig legge ut for kostnadene selv først, og så tar det jo en halv evighet før de klarer å behandle refusjonssøknaden...

har prøvd å gjort det slik oxo men d går ikke med alt... si sa på sykhuse jeg måtte ta dem med meg i ei flaske, men huska bare ikke om det var bare spissene elr glassne oxo[:D]
nee ikke jeg heller, men hun sa at jeg måtte belage meg på å være der minst i 13 dager, noe pga ul annen hver dag elr no sånt...så bor jeg så langt unna..

mhm var akkurat det, bor for langt unna..såe... det er kjipt...håper jeg får høy lønn om mandagen...
ORIGINAL: ingentingjør

Dersom du bor så langt unna sykehuset at det ikke lønner seg for dem å sende deg fram og tilbake til hver konsultasjon, får du dette refundert fra Helfo etterpå, akkurat som med reiseutgiftene. Men du må selvfølgelig legge ut for kostnadene selv først, og så tar det jo en halv evighet før de klarer å behandle refusjonssøknaden...

ORIGINAL: GunnElin

hmm da må kanskje jeg også bo der da. hmm uff blir dyrt dettan herr

Ja, du må nok det, når jeg ser hvor du kommer fra...[;)] Men det er heldigvis bare dyrt i perioden mellom at du betaler hotellregninga og fram til pengene blir refundert.

ja d e helt sykt...skal ringe i morra å bestille hotell[&:][&:][&:]

ja det er sant det....
er bare så surt når pengene går ut...man føler at man betaler å betaler...
ORIGINAL: ingentingjør

Ja, du må nok det, når jeg ser hvor du kommer fra...[;)] Men det er heldigvis bare dyrt i perioden mellom at du betaler hotellregninga og fram til pengene blir refundert.

du sku vært sammtidi som me der så ha e kje bidd så ensom hihi

eni me dæ dær

nesj..han får bare dekka ei natt der, skal kunn komme å sprute i småkoppen, så kan han bare dra igjen[:D][:D][:D][:D][:D]

eni me dæ dær

ja d hadde vært kjempe koselig :) men får du ikke ha gubben me dæ?

ja d e d...e spor om han itje får værmæ på nænting..da sa  ho at han får vær m dn dagen han ska jør sin jobb.. i e vel m uttak om e itje huska feil... så d får han dda opplev å se på...ja man treng jo litt støtte i d her...så e syns d e litt sykt...han får vel bi m om d e opp t oss, men får ingenting dekka borsett fra dn natta før han ska lever prøven, fo dn ska han lever tili om morran..så da må han kom dagen i forveien..

nesj..han får bare dekka ei natt der, skal kunn komme å sprute i småkoppen, så kan han bare dra igjen[:D][:D][:D][:D][:D]

eni me dæ dær

åh kor kjedelig.,,,, d e noka de burde la oss få låv t å ha gubben m at d å dekke, for gubben har jo lyst å være m på ting. e så fette typisk

ja d e verd d om d bi positivt[:D][:D] bi da negativt bi d kje like arti nei..ska nu allefall mæ mæ me pc d e heilt sekkert...

hmm, uff blir å tape så mye penger på at han skal være me så lenge man ikke får d dekt at d kan vi ike gjøre, uff, jaja e jo værdt d uansett... blir spennende å høre fra dæ når du har vært dær :)

ja d e d...e spor om han itje får værmæ på nænting..da sa  ho at han får vær m dn dagen han ska jør sin jobb.. i e vel m uttak om e itje huska feil... så d får han dda opplev å se på...ja man treng jo litt støtte i d her...så e syns d e litt sykt...han får vel bi m om d e opp t oss, men får ingenting dekka borsett fra dn natta før han ska lever prøven, fo dn ska han lever tili om morran..så da må han kom dagen i forveien..

eni me dæ dær

åh kor kjedelig.,,,, d e noka de burde la oss få låv t å ha gubben m at d å dekke, for gubben har jo lyst å være m på ting. e så fette typisk

takk førr da...da e e og[:D]

hehe ja d må du :P må jo oppdatere oss :) e så spent på dine vegne [:D]

ja d e verd d om d bi positivt[:D][:D] bi da negativt bi d kje like arti nei..ska nu allefall mæ mæ me pc d e heilt sekkert...

hmm, uff blir å tape så mye penger på at han skal være me så lenge man ikke får d dekt at d kan vi ike gjøre, uff, jaja e jo værdt d uansett... blir spennende å høre fra dæ når du har vært dær :)

eni me dæ dær

ja heldig er du[:D][:D]åååh min kjære søster sendte sms, hun ville gjærne komme på besøk til meg i tromsø.. så hun kommer kanskje på søndag og blir til tirsdag...håper mannen sier til henne at det er greit[;)][;)][;)]

ååh det håper jeg oxo...hadde vært fantastisk...og om så så håper jeg ikke det er samme dagen som kristian må komme..han kan komme en dag hun ikke kan være der, så slpper jeg å føle meg så alene[:D][:D]

æsj søstra mi kunne ikke komme pga mannen ikke kunne ha barna sine..hva gjør det egentlig at sprøyta blir satt inn litt på skrå og ikke rett inn?? veit ikke om jeg gjorde det litt skrått for nå var det kjempevondt å sette... det har det ikke vært di andre gangene...

Back
Topp