Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kopierer listen dinKlær, soveplass, stelle/hygiene produkter og evt flasker/mme om man ikke får ammet. Alt det som skal til for å dekke de "nødvendige" behovene.
Jeg henger meg opp i alt stæsjet å de store tingene. Og er "blind" for de små og kanskje viktigste man trenger.
Så har skrevet ned ting jeg mener er veldig viktig å få i hus som kanskje vil gjøre hverdagen gjennomførbar. Vogn, babygym osv er jo egentlig bare "tull" når man ser på det som egentlig hjelper oss gjennom dagen.
Listen;
Parfymefrie våtservietter
Tørre servietter
Krem for sår rumpe
Badeolje
Gulpekluter
Nesesuger
Febernedsettende
Termometer
Håndduker
Gulpekluter
Et par gode pledd
Smokker
Ammeinnlegg (ull og engangs)
Gode amme bh og overdeler
Brystvortekrem
Bleier
Er det som er kommet på som er absolutt musthaves og som egentlig burde komme før vogn, bæresele, babygym og vippestol![]()
Nesesuger? Er det noe alle har bruk for?Klær, soveplass, stelle/hygiene produkter og evt flasker/mme om man ikke får ammet. Alt det som skal til for å dekke de "nødvendige" behovene.
Jeg henger meg opp i alt stæsjet å de store tingene. Og er "blind" for de små og kanskje viktigste man trenger.
Så har skrevet ned ting jeg mener er veldig viktig å få i hus som kanskje vil gjøre hverdagen gjennomførbar. Vogn, babygym osv er jo egentlig bare "tull" når man ser på det som egentlig hjelper oss gjennom dagen.
Listen;
Parfymefrie våtservietter
Tørre servietter
Krem for sår rumpe
Badeolje
Gulpekluter
Nesesuger
Febernedsettende
Termometer
Håndduker
Gulpekluter
Et par gode pledd
Smokker
Ammeinnlegg (ull og engangs)
Gode amme bh og overdeler
Brystvortekrem
Bleier
Er det som er kommet på som er absolutt musthaves og som egentlig burde komme før vogn, bæresele, babygym og vippestol![]()
Lurte jeg og påNesesuger? Er det noe alle har bruk for?
Nesesuger? Er det noe alle har bruk for?
Nei, og skal helst ikke brukes har jeg hørtLurte jeg og på![]()
Jeg fikk aldri bruk for det med førstemann. Funket utmerket med en dråpe eller to morsmelk i nesa hvis den ble tettLurte jeg og på![]()
Det er vel det at baby kan få skikkelig vondt i ørene i stedet for, at de "smeller for" og ikke går opp igjen på en stund..Vel, det er iallefalø noe jeg kommer til å ha liggende. Blir baby potte forkjøla, så er det greit å få det ut. Om andre ikke vil bruke det, er vel opp til deAlt er jo så "farlig" idag, og man skal ikke ditt og datt. Bruk sunn fornuft mener jeg. Og selv vet jeg hvor vondt og ekkelt det er å være veldig forkjøla. En baby klarer ikke snyte seg heller.