Hva er det vi har begitt oss ut på?

Sara

Forumet er livet
VIP
Desemberglede 2015
Januarlykke 2016
Søndag morgen. Tradisjonelt sett min dag å stå opp med ungene

Det er det lenge siden jeg har gjort.

Kle på dere, og ta dere en joghurt i kjøleskapet, sa jeg i dag.

Så ligger jeg her, mannen sover, ungene leker fint.

Jeg har unger som kan sendes ut for å leke, uten at jeg må være med, som står opp selv, som går på do selv.

Og så skal vi ha en ny baby? bleieskift på natta, må stå opp med ungene på morgenen, være ute med den. I mange år.
 
Hehe... Det er så mye av det med ny baby som vi kommer til å nyyyyte, og ikke minst savne når vi nå blir ferdig med denne siste babyen vår <3
 
Ja, helt klart.

Tenk at dette er siste gangen.

Siste gangen jeg er gravid. Føle spark for siste gang, føde for siste gang, amme for siste gang

En bitte liten kropp, helt avhengig av meg. Et menneske, men så uferdig. Så deilig
Få liten og myk.

For siste gang.
 
Åh... <3 Jeg ville gjerne gjort dette mange ganger!! Men dette blir mannens tredje (min andre) og han var egentlig fornøyd med de to han har nå :p Og så kjenner jeg på at til tross for at jeg godt kunne ha tenkte meg en tredje unge selv så sier fornuften at fire unge kanskje er i meste laget for hva jeg mestrer... Skal jo følge opp alle disse ungene og! :)
 
Jeg tenker også litt som deg av og til Sara, at nå er det så greit :) Men så blir det nok enda greiere når siste ankommer :)
 
Ja det har jeg tenkt på også.
I dag lå vi i sengen til 10.30 og da var det jeg som ville stå opp, lilleplutt ville helst ligge og kose litt til.
Jeg har allerede begynt å tenke på hvordan vi skal få til at lilleplutt skal få kjørt slalom til vinteren, samboer kjører ikke.
Men jeg gleder meg masse til å få en liten baby igjen, for siste gang. Men blir uvant å Være låst døgnet rundt igjen.
 
gleder meg skikkelig allt :) minste min er 11 så det blir som å begynne på nytt :) men selvfølgelig litt skummelt...
 
Mest av alt gleder jeg meg.

Definitivt. Bare av og til lurer jeg...

Men jeg gleder meg. Og det er litt vemodig at det trolig er siste gang
 
Siden dette er første gang jeg er gravid gleder jeg meg bare til jeg virkelig kan kjenne liv i magen. Jeg vil kjenne at jeg har noe som lever der inne :)
 
Det å kjenne liv i magen er helt fantastisk!
 
I dag har jeg virkelig skjønt hvor stor lilleplutt er blitt. Har nettopp Vært på skoleinnskriving. Synes ikke det er lenge siden ho ble født. Men vi gleder oss alle sammen til skolestart.
 
Skolestart ja, vi har en førsteklassing. Det er vår eldste
 
Back
Topp