Hva er det verste

skytte76

Gift med forumet
dere kan få servert på pizzaen? Her må det nok være kapers og blåskimmelost[&o] 

*dytter*[8D] vil vite, vil vite.......[:D] Artig å se hvor forskjellig smak vi har[;)]

Ganske mye - men nekter å smake med fisk/skalldyr eller med blåskimmelost[:'(]

Hadde vært letter å svare hva jeg kan ha på så jeg tar meg den friheten å svarer på det [;)]

Tomatpurre, kjøttdeig, peperoni, løk (som er godt stekt (myk)), mais og ost. Og kylling

Liker egentlig det mest jeg!! [:D] men har ikke smakt med kapers og blåskimmelost....

Ikke å anbefale altså?! [:D]

ORIGINAL: buster

Liker egentlig det mest jeg!! [:D] men har ikke smakt med kapers og blåskimmelost....

Ikke å anbefale altså?! [:D]

Du har ikke gått glipp av noe for å si det på den måten[:)] Derimot liker jeg skalldyr og sjømat i motsetning til de fleste ovenfor her da[;)] Ikke så mye til overs for løk på pizza heller for å være ærlig.

Tror jeg spiser alt jeg da....men har ikke hørt om sånn blåskimmblablbblbl....?![:)]

Ikke sjømat eller rare oster, men elsker ananas, mais og sjampis..

Oliven og sopp, ja, fysjom!![:'(]

Ansjos, kapers (det smaker så vondt at jeg skjønner ikke det går an å kalle det mat engang)

Rått Egg - fåreslår mannen min - DET er ekkelt!!

Husker vi lagde pizza på ungdomsskolen med makrell i tomat! Fysj, det var ekkelt det[:'(][:'(][:'(][:'(][:'(] jeg er veggis da, så alt som har med kjøtt å gjøre er ekkelt for meg, hehe[;)]

Back
Topp