Hva er det verste du har fått i gave fra kjæresten din?

Miss Bloomwood

Glad i forumet
Ja, hva er det?
Noen ganger har vi flinke kjærester og noen ganger henger det ikke på greip hva de gir oss.

Jeg fikk en gang en fiin gave av ungene til bursdagen, som han selvsagt hadde kjøpt, og fra ham selv hadde han kjøpt en ny kost og støvbrett............ fordi vi ikke hadde så god råd..... og fordi han mente vi trengte et nytt ( og jeg mente vi ikke trengte...)
Jeg ble jo da litt paff og begynte å le hvor han da blir fornærma og ikke nok med det, på kvelden etter at vi har lagt oss er han enda mer fornærma og sur fordi jeg hadde "ringt" rundt til folk og fortalt om hva jeg hadde fått. På min egen bursdag trenger jeg ikke ringe rundt til folk for å fortelle hva jeg hadde fått, de ringer jo meg og spør!!!!!

Det har som regel vært fine gaver, men det har jo vært noe smårusk, hehe!! Ikke fra mannen min, vel og merke :)

1. Fikk en liten eske a`la gullsmeden. Vi hadde snakket om å gifte oss, han ville bare vente til det rette tidspunktet sa han.
Men jeg åpner pakken sier han " Det er IKKE det du tror altså, for jeg orker ikke alt det derre styre med å være gift". Eeeeeeeh... .:/

2. Fikk en bok om hvordan man kunne gjøre rent på kortest mulig tid. Oooook..... :/

3. Fikk ett par treningssko og en kursfolder fra ett treningsstudio.. Kremt.. Jeg var undervektig delux på den tiden...!!!!!!!!!!!

Har bare fått fine gaver fra min kjære, men tja, det verste var nok å ikke få gave fra en eks for noen år tilbake... 

den første bursdagsgaven jeg fikk fra gubben.....
Det var en massasjeolje med vannmelonlukt (hater ting som lukter vannmelon) og en sexbok.
syns det var så flaut å få det.

måtte lyge til foreldre og venner når de spurte hva jeg hadde fått i presang....

har stort sett alltid fått veldig søte og flotte gaver! så det "verste" av alle de bra gavene må jo ha vært et smykkesett som ikke falt helt i smak liksom. kan vel ikke akkurat kalles ille:) men så har jeg jo og tidenes ektemann/ekte mann!

Hårføner  til 100 kr på julaften av barnefar da vi var sammen.. (jeg bruker aldri hårføner fordi håret mitt blir så tørt) Synes ikke det var sånn superstas å åpne opp da alle var kjempe spent på hva han hadde kjøpt til meg :P
Og så fikk jeg stekepanne i fjor. hehe Men da var vi ikke sammen da heldigvis :P

Hehe, et år fikk jeg bare et strykejern av kjæresten : D Trodde jeg. Inni esken lå det et strykejern og en diamantring :) 

Av min nåværende samboer har det bare vært fine ting, men av en ungsomskjæreste fikk jeg engang en merkelig pakke. Fikk en westlife cd (den ble jeg riktignok veldig glad for da), et skohorn, en pakke spagetti og rosa oppvaskhansker med pels. Øhm, jaaa!

Blir like overrasket over hvor mye skivebom mannen min klarer å få til hver gang jeg:P Han får ofte maaaange tusen tips med hva jeg ønsker meg, hjerne så konkrete at jeg finner bilder i reklamer eller tar han med i butikken for å vise han, men enda klarer han å bomme... Jeg fortrenger det veldig fort for å slippe å bli gretten av bomgaver...:P
Han prøver veldig hardt da, det skal sies!

Første julen vår som kjærester fikk jeg en sovepose og termos. to iogforseg veldig flotte ting, men jeg visste at han hadde vært på stresshopping på julaften, så det var ikke noe nøye gjennomtenkt tanke bak, for å si det sånn... 

Mannen hadde kjøpt gave til meg da han hadde vært i London. Jeg var nyoperert og veldig spent på hva han hadde kjøpt. Så åpner jeg gaven, og der er en "nodding jesus"! En jesusfigur med bevegelig hode, så når du rister på den så nikker han. Yeeeeah!!!

Eks kjæresten presterte å kjøpe undertøyssett til meg hvor bh'n var noen størrelser for liten, og trusen noen størrelser for stor...Ble litt fornærmet der og da over at han trodde rumpa mi var større enn den var, og brystene mindre 

Han hadde vært i usa med jobben og kjøpt masse fint til seg selv, jeg fikk en t-skjorte hvor det sto "hard rock cafè" med strass"diamanter". Hahahaha. Lite skuffa da ja :P
Jeg elsker t-skjorta altså, syntes bare det var litt kjipt der og da ;)

egentlig ganske fin gave.....

Men ikke når du jobber innen mat og det er ulovelig med neglelakk osv...

Jeg fikk et gavekort på pedikyr med lakk...

Fikk ikke brukt gavekortet...

Var vell 2-3 år siden.
Mannen hadde gått rundt å snakket om mini pc og dumme meg trudde jo at han hadde kjøpt mini pc til meg til bursdagen (han snakket på en sånn måte at jeg trudde det var det han skulle kjøpe)

Men neida, her gir han meg en gave pakket inn, rundt samme størrelse som en mini pc!
Og UT av pakken kommer en VEKKERKLOKKE!!
Til den nydelige summen 99 kr fra europris :p

Og den hadde han bare kjøpt i farten for han visste ikkje hva han skulle finne på å gi meg (selv om jeg hadde sagt 1 par ting jeg ønsket meg til han flere ganger)  :p

Trone skrev:
Det har som regel vært fine gaver, men det har jo vært noe smårusk, hehe!! Ikke fra mannen min, vel og merke :)

1. Fikk en liten eske a`la gullsmeden. Vi hadde snakket om å gifte oss, han ville bare vente til det rette tidspunktet sa han.
Men jeg åpner pakken sier han " Det er IKKE det du tror altså, for jeg orker ikke alt det derre styre med å være gift". Eeeeeeeh... .:/

2. Fikk en bok om hvordan man kunne gjøre rent på kortest mulig tid. Oooook..... :/

3. Fikk ett par treningssko og en kursfolder fra ett treningsstudio.. Kremt.. Jeg var undervektig delux på den tiden...!!!!!!!!!!!

hahahahaha samboern min fikk helt lættiz her nå! og han lurer på hvor man får tak i en slik bok

DenicaD skrev:

egentlig ganske fin gave.....

Men ikke når du jobber innen mat og det er ulovelig med neglelakk osv...

Jeg fikk et gavekort på pedikyr med lakk...

Fikk ikke brukt gavekortet...

kan du ikke ha lakk på tærne? er du sånn druevin-tråkker eller? 

Har fått mye fint, men en gang han var på reise kom han hjem med et slikt smykke fra en bodselger var skikkelig grelt... det er enda et ømt tema, for alle rundt oss fikk jo vite om det smykket :P

Back
Topp