Hva er det værste

jeg satte ei colaflaske til munnen i den tro at det var cola på den, ikke brutterns hjemmelaga, ikke særlig gode øl, på den!! Vart mildt sagt overrasket over innholdet og spytta det ut i vasken, det jeg ikke hadde svelget da[:'(] Legger også med at jeg var 12 år![:@]

Whisky 

Jeg var full en gang og fikk en flaske med øl.. Drakk jeg og skjønte fort at det var noe galt.. De hadde da pisset på flaska [:'(][:'(][:'(]

D må vårrå KARSK[:'(]

ORIGINAL: Linda29

Jeg var full en gang og fikk en flaske med øl.. Drakk jeg og skjønte fort at det var noe galt.. De hadde da pisset på flaska [:'(][:'(][:'(]

[:o][:'(][:o][:'(][:o][:'(] Stakkars deg!!!!

ORIGINAL: Novembergull

Det var helt jævlig ja [:'(] Og den dag i dag (dette skjedde da jeg var 16) så drikker jeg ikke øl.. blæh

ORIGINAL: Novembergull

Det var helt jævlig ja [:'(] Og den dag i dag (dette skjedde da jeg var 16) så drikker jeg ikke øl.. blæh

Det skjønner jeg godt! Ikke rart man får traumer av noe sånn der!

drakk alltid melk med fingeren på nesa... sluttet å drikke melk for....4 år siden da det var klumper i og jeg spydde i 4 timer etter det ene glasset

ORIGINAL: ~Lucky~

Whisky 

off ja[:'(][:'(]
kan ikke skjønne att mannen min og kompisene hans digger det[&:][:D]

ORIGINAL: astrone

ORIGINAL: ~Lucky~

Whisky 

off ja[:'(][:'(]
kan ikke skjønne att mannen min og kompisene hans digger det[&:][:D]

liker ikke noe som helst brunt brennevin jeg!

En liter contrau rent må sies at den ble drukket fra kl 20 til kl 10 dagen etter, men tok lang tid før jeg turde å smake på noe som smakte appelsin.. [:'(][:'(][:'(][:'(]

En drink blanda med h melk, 60 % korskinkorva og gammeldansk[:'(]
Men gikk jo ned da..

bloody mary og dau cola[:)]

Det må ha vært hjemmebrent og melk[:'(][:'(][:'(][:'(][:'(]*spymegihjel*

pisang***   grønn greie som smaker banan og skal blandes i melk[:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(]

Jo det må være Vossabrygg [:'(][:'(][:'(] Beklager alle Vossinger, men jeg skal bære nyheten frem til dere og si at det derre skvipet smaker heeeeelt forj"#¤#"#!

Men det er jo sunt Linda!![8D]

Back
Topp