Hva er det til middag i sommervarmen?

En tråd i 'Matforum' startet av Forumansvarlig Tamara, 19 Jul 2018.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Forumansvarlig Tamara Administrator Moderator ⭐️ Babyverden Stab ⭐️

Griller dere, eller blir det noe annet godt i varmen?

2. Sara Trøtt hormonbombe VIP Desemberglede 2015 Januarlykke 2016

Hos svigermor så.... Grillet langt mer hjemme mens vi jobbet enn på ferien ja.

Hjemme griller vi stort sett om det er vær til det. Og spiser inne om det ikke er vær til å spise ute så det er oftest inne. ;)

Her er det vær til å grille hver dag. Svigerfar hadde oss alle på grilling en dag og mannen har vel grillet hos svigermor et par ganger, men vi har vært her i to uker. Hjemme hadde nok forholdet mellom grillmat og ikke vært motsatt...

Last edited: 19 Jul 2018
  3. Nøstet Lesehest. :-) VIP

I dag er det spaghetti på menyen. Griller innimellom, kommer an på hva vi får lyst på av mat.

4. nense Forumet er livet Mailykke 2018 VIP Februarlykke 2016

Her er det ikke direkte grillforbud, men så tørt at vi velger å la være å grille likevel

Går i enkle retter, mye salater i ymse varianter og eggretter.

5. Kakemonster88 Trives på forumet :) jentene i juni13 VIP Januar 2017

Idag ble det pølser :) I morgen blir det grøt eller kjøttboller og potetmos :)

6. frk•sillymilly Gift med forumet ♡Junigull 2016♡

I går laga jeg kald tacosalat med kylling, i dag stroganoffgryte. Ellers er d en del grilling ja

7. Blu-Ray Forumet er livet Novemberlykke 2015 Oktoberskattene 2015

Ingen grilling her - skogbrannfare...

Blir ensformig på hytta; taco, pølser, ferdig kylling, taco, pølser :p :p

8. Tekopp Forumet er livet Septembergull'17

Burgere i dag, pasta-kyllingsalat i går. Vurderer gezpacho i helga.

Last edited: 20 Jul 2018
  9. Syn=) 22/10-13<3 Oktobermirakler 2013 Novemberlykke 2015 VIP

Mandag : stekte karbonader , speilegg, pølser og stekte poteter. Tirs: take away pizza. I dag: ytrefilet av svin med pommes frites, salat og bernaise. I morra spiser vi ute en plass.

10. fisk84 Forumet er livet Vi som prøver :) Novemberskattene 2014 <3 Junibarna 2019

Dårlig matstell her i huset... to pølser i pølsebrød etter jobb i dag med plan om å lage noe mer seinere... det blei noen skiver med syltetøy til kvelds

11. Knerthen Forumet er livet VIP * Fra frø til Juliblomst 2015 *

På 3 uka på markeder med bålforbud, så her er det primus og uten kjøleskap. Så mye spekemat, take away og rett i koppen. Hjemme har vi ikke grillet på lang tid pga varmen og tørken.

12. Moderator Steffen Gift med forumet

I morgen skal jeg arrangere "grillparty" for hele familien, så det blir kjekt :)
    Da blir det en del forskjellig grillmat - og det syns jeg er SÅ godt! Ellers er jeg veldig glad i loff, reker og majones - det er sommermat :)

Del denne siden