Hva er det til middag i dag?

Nå stekte jeg meg akkurat en vegetarisk ferdigvårrull, sånn frossen. Med noen salatblader og litt sursøt saus til.
 
Det ble resten av fiskesuppen før juleavslutning her i dag, og til kveldsmat ble det noe så sunt og avansert som frossenpizza!
 
Oi.. Har resten av fiskesuppen i kjøleskapet.. får ta det i morgen med litt ny fisk i:) i dag hadde vi pannekaker. Godt for liten og stor. Ble ikke kvalm umiddelbart men er det nå fordi jeg ble så mett. Samtidig er jeg litt sugen på varm og salt kvelds, feks buljongsuppe.
 
Speilegg! Har prøvd å bake litt til jul, så det ble litt smaking :smiley-angelic006
 
Hadde fiskesupperester med ferske reker i:)
 
Det ble laks i dag.
 
Svigermors ertesuppe :)
 
Idag blir det enkelt, kylling med sweet and sour og ris. Men imorgen blir det pinnekjøtt :D
 
Mamma kom med nydelig lapskaus<3 fy så godt.

Planlagt i nær framtid: kyllingsuppe, pasta med tunfisk/creme fraiche saus! Vann i munnen. Bedre med stor matlyst enn dårlig matlyst tross alt:)
 
tror ikke jeg orker middag i dag.. mannen ville lage biff, men jeg ser ikke helt vitsen, siden den må være såpass gjennomstekt at den ikke smaker godt lenger :p jeg vurderer å legge meg snart i stedetfor :p
 
rettelse: mannen lager vårruller. skal nok klare å få ned en eller to
 
Igår ble det hjemmelaget pizza, med coppaskinke :hungry: ikke like god stekt som ustekt, men funker når man vil ha spekemat.
Idag blir det bursdagsbesøk rundt middagstid, så blir vel rundstykker der.
 
Håper jeg og jenta mi kan bli med mamma og pappa til bestemor og bestefar. Der er det middag hver søndag. Ellers blir det biff her hjemme.
 
Back
Topp