Hva er det tidligste du tok en graviditetstest?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Amalie
  • Opprettet Opprettet
Denne gangen tok jeg første strimmel frs billigetester midt på dagen 4+0 ( kjenner ikke de der dpo/ikm - greiene).
Den var positiv [emoji4] tok en ny midt på natta etter fordi jeg var usikker på om hcg er høyest på natta eller om morgenen når du driver og tisser flere ganger om natta. Så da ble det både natt og morgen, så en på morgenen etter og en rfsu-test 2 morgener etter det [emoji23]

Trodde jeg tok test dagen før jeg skulle ha mensen (3+9), men det stemmer jo overhode ikke med termindatoen. Så jeg var en uke lenger på veg enn jeg trodde, og da er det ikke rart at testen var så sterk :p Tok tester de to neste morgenene, for å være heeelt sikker ;)

Jeg begynte 8 dpo. Første antydning til strek så jeg 9 dpo. 10 dpo var jeg sikker på at jeg så strek, men trodde det kunne være kjemisk. Jeg hadde kjemisk syklusen før.
Dette er bare noen av testene jeg tok [emoji23]
94086bf1162796f996e3cba73f5a2ec6.jpg

Tok test dagen jeg skulle fått mensen og 2 dager etterpå. Begge var negativ. Tenkte at jaja, da kommer vel mensen snart. Så gikk tiden veldig fort og 4 uker senere (ingen mens) fant jeg ut at det var på tide med ny test. Den var positiv! Nå ble jeg flytter 3,5 uker på OUL, så da skjønner jeg hvorfor de første var negativ. Var visst nettopp gravid da jeg tok den siste.

Tok en test rundt den tiden jeg skulle ha mensen. [emoji14] og det ble med den ene. :) vet ikke om det var før eller etter jeg skulle hatt mensen da syklusen var helt på tryne. Rakk og få besøk av tante rød 3 ganger før det satt etter å ha sluttet med p sprøyte :)

Back
Topp