Hva er det styggeste du har gjort mot noen?

Bruker271tor

Elsker forumet
Da mener jeg noe som rett og slett var dårlig gjort å gjøre. Noe som vedkommende ikke fortjente.

Omvendt også, hva er det styggeste noen har gjort mot deg?

Det styggeste noen har gjort mot meg...det tror jeg må være mamma...[:(]

Hun snudde ryggen til meg og gikk i mot meg kanskje når jeg trengte henne mest...det har skjedd opp til 2 ganger...så vi har ikke noe forhold i dag...
Takk gud for verdens beste pappa!!!!

Det styggeste jeg har gjort...er nok kanskje mot min nå xbestevenninne da vi gikk på vgs...Jeg hadde sex med X'en hennes...

Jeg kan ikke skrive her hva det slemmeste noen har gjort mot meg er.... det for trist og tragisk og mange vet hvem jeg er...

men kan fortelle hva hevnen ble,masse masse flytende avføringsmiddel i en drinkene og da hun la seg så la jeg klar folie over toalettet..... hun fikk en herlig vaske jobb!!

men hun var heldig hadde tenkt å sjenke henne fra sans og samling å gni inn veet i håret hennes,men det var for grusomt!

ORIGINAL: Mashallah xxl

Jeg kan ikke skrive her hva det slemmeste noen har gjort mot meg er.... det for trist og tragisk og mange vet hvem jeg er...

men kan fortelle hva hevnen ble,masse masse flytende avføringsmiddel i en drinkene og da hun la seg så la jeg klar folie over toalettet..... hun fikk en herlig vaske jobb!!

men hun var heldig hadde tenkt å sjenke henne fra sans og samling å gni inn veet i håret hennes,men det var for grusomt!

hmmmm...glad jeg ikke kjenner deg!!!

Var endel som ikke var så snille mot meg i barndommen, men er ikke noe jeg går og husker på. Er en episode som sitter igjen der jeg ble sparket og slått mitt i skolegården...og ingen som gjorde noe med det...så vil si at lærerne var de som var styggest, som satt på lærerværelset og røykte.

Det slemmeste jeg har gjort mot noen er å løyet om at de brøt seg inn i et hus og stjal sjokolade...enda de ikke hadde vært der en gang...men er man lei av å bli hakket på må man jo få ta litt igjen.

ORIGINAL: karaoke

ORIGINAL: Mashallah xxl

hmmmm...glad jeg ikke kjenner deg!!!
tipper hun hadde sine grunner[;)][:D]

Uff... Da jeg gikk på ungdomskolen fant jeg sminke ( for å dekke kviser)i sekken til en medelev.. Det var en gutt.
Så ertet jeg han pga av det.

Ååååååh jeg har dårlig samvittighet enda.. Mange år etterpå!!! Han ble skikkelig lei seg :(
Jeg turte ikke å snakke med han på flere dager etterpå. Herregud som jeg skammet meg.

Det styggeste noen har gjort mot meg vil jeg ikke skrive her..

Lest noen dagbøker og stjelt noen drømmegutter. Dette var når jeg var 14 da, ellers har jeg vært snill. :)

Uff.. Det står mellom to.

Å skyve ei ned trappa i fylla. Var sint på henne fordi hun ALLTID prøvde å ødelegge for meg og prøvde å stjele typen min. Det er mange år siden og jeg er IKKE stolt av det. Tenk alt hva som kunne skjedd.. Uff.. [:(][:(]

Å ha sex med eksen min mens han hadde ny dame som trodde vi var bestiser.. [:o]

Det styggeste noen har gjort mot meg... Hmm.. Har vært mobbeoffer som barn, så det er jo litt å ta av.
Men det verste, må være svik fra foreldrene mine. Orker ikke å gå i detaljer.

Styggeste jeg har gjort mot noen, er mot sambo og jeg angrer skikkelig [:(]
(5 år siden: prøvde meg på bestekompisen hans i fylla + selvskading)

Styggeste noen har gjort mot meg, må være x-samboeren min [:@]
(Er 99,9% sikker på at han var utro i flere mnd med hans såkalte bestevenninne)

Jeg hater dessverre noen jeg og[:(]
Klarer ikke kvitte meg med de vonde følelsene..men det hjelper å skrive om det her. Ikke quote.

Mannen min sin bror tok livet sitt og han var min beste venn. Vi stilte opp for han alltid, men pga psykiske problemer klarte han ikke mer.Problemer han hadde hatt siden han var liten sier onkler og tanter. De merka det allerede på han i barndommen.. at han hadde psykiske problemer. 
Min svigerfamilie, da spesielt svigerbror med dame og svigersøster med mann, ga min mann og meg skylda for at han tok livet sitt. [:(] I telefonsamtalen hvor svigerbror fortalte oss hva de mente, så sa han at det ikke var noe vits i å fortelle til øvrige familie hva de beskyldte oss for, for ingen ville likevel tro på oss! Hva faen?? For en idiot! Har aldri møtt sånne mennesker før.
Vi konfronterte svigersøster og mann med det svigerbror hadde fortalt oss, men de NEKTA selvfølgelig og da de kontaktet svigerbror for å høre hva han hadde sagt, så nekta han for at han hadde snakka med oss og at vi fant opp hele historien.. For noen møkkasekker! Svigerfar trodde heller ikke på oss.

I tillegg fikk vi ofte mld på tlf fra svigerbror hvor han skrev stygge stikk til oss om at familien snakker, at det har eskalert osv osv. Forfølgelsen pågikk i over ett år etter dødsfallet og jeg kan ikke beskrive hvor vond den tiden var for oss. Savnet etter min bestevenn... bekyldningene, og hatet som bygde seg opp! Vi viste selvfølgelig meldingene til min manns familie, men de sa at det kunne gjelde hva som helst! Svigerbror ringte også mye for å komme med syke påstander. Jeg mista 4 fostre etter hverandre. Måneden etter at vi tok et stort oppgjør med dem og kutta all kontakt, ble jeg gravid etter 18 mnd med prøving og 4 SA`er og sitter her med tulla mi på 7 mnd[:)]

Vi har tatt opp samtalen til svigerbror og gitt det til politiet. Hvis noen av de plager oss igjen, så ville politet ta saken pga alvorlighetsgraden (mye som er skjedd som jeg ikke kan skrive om også). Er glad vi tok opp samtalen. Vi har bytta mobnr og mail også.

Det er mye mer jeg hater ved dem. De ødela mye da jeg og mannen min gifta oss. De godtok meg aldri. De stilte ikke opp for mannen min da han var liten og ble mobba helt grusomt på barneskolen. Han spydde hver dag før han skulle på skolen pga redsel. Han ble slått hver dag. Ingen gjorde noe[:(] Han fikk aldri en klem av faren sin!
Jeg kunne ha fortsatt i en evighet.

Jeg ble fortalt av svigerfar og dama hans at svigersøster har vært sjalu på meg hele veien og at hun derfor aldri har godtatt meg. Hun har det jeg har; en mann, barn, hus. Hva har hun å være sjalu på? Mannen min sier at det er fordi han alltid var der for alle i familien før han møtte meg. Han stilte opp, hjalp til, og gjorde alt for dem som aldri gjorde noe for han. Så da han møtte meg og fikk sin egen familie, hadde han ikke tid til å fly for dem mer. det var så ille at jeg har måttet lære mannen min å ikke gjøre ALT for meg og barna også. Han stod ofte på gulvet og så på TV fordi han trodde han måtte reise seg å gjøre ting hele tiden uansett. Hvis jeg nevnte at jeg var sulten, så tok han det som hint og hoppa opp for å lage mat før jeg fullførte setningen. Nå klarer han heldigvis å slappe av og å ta imot alt jeg gir han[:)]

De fortalte meg ting som svigersøster sa om meg, og jeg var knust. Knust fordi jeg ikke kunne bli godtatt av noen av dem. En grusom følelse[:(] Alt jeg gjorde ovenfor svigersøster ble galt. Da vi hadde kontakt skrev jeg en kommentar på et bilde av dattra hennes på facebook. Jeg skrev at hun var så vakker og så våken. Dette ble det stor sak av og svigersøster fikk mannen sin til å ringe min mann å fortelle at jeg ikke var som jeg skulle fordi jeg åpenlyst skrev at babyen deres alltid var trøtt og ikke hang med! HALLO? Forstår dere eller? Sånn var det med alt! Jeg prøvde så sykt hardt og mislyktes hver eneste gang.... og gråt og gråt og gråt!

Den eneste trøsten er at vi har det så utrolig bra uten dem i livet vårt. Vi er lykkelige, krangler aldri (utrolig, men sant), vi har 2 vakre og friske barn og etter endel profesjonell hjelp har jeg klart å komme meg gjennom det mye sterkere enn før. men må si at sjokket over å møte mennesker som med hensikt er onde mot andre, aldri vil legge seg! Trodde det bare fantes sånne mennesker på film før jeg traff mannen min. Heldigvis har vi min familie. De har støtte oss gjennom alt. De har vært vitner til mange telefonsamtaler og hadde det ikke vært for dem, vet jeg ikke om folk hadde trodd alt vi har blitt utsatt for fra mannen min sin familie.

Kunne bare ønske at jeg ikke hatet... men det gjør jeg [:(] Det har bare vært for mye..8 år med beskyldninger, mobbing, utestengelse, misforståelser gjort med vilje.. ondskap.

ORIGINAL: Pontus

Det styggeste noen har gjort mot meg...det tror jeg må være mamma...[:(]

Hun snudde ryggen til meg og gikk i mot meg kanskje når jeg trengte henne mest...det har skjedd opp til 2 ganger...så vi har ikke noe forhold i dag...
Takk gud for verdens beste pappa!!!!

Det styggeste jeg har gjort...er nok kanskje mot min nå xbestevenninne da vi gikk på vgs...Jeg hadde sex med X'en hennes...

Huff, må ha vært utrolig vondt å bli avvist av sin egen mamma[:(]. Enda godt du har faren din. Nå vet du hvertfall at du aldri skal avvise dine egne barn[:)]

ORIGINAL: karaoke

Var endel som ikke var så snille mot meg i barndommen, men er ikke noe jeg går og husker på. Er en episode som sitter igjen der jeg ble sparket og slått mitt i skolegården...og ingen som gjorde noe med det...så vil si at lærerne var de som var styggest, som satt på lærerværelset og røykte.

Det slemmeste jeg har gjort mot noen er å løyet om at de brøt seg inn i et hus og stjal sjokolade...enda de ikke hadde vært der en gang...men er man lei av å bli hakket på må man jo få ta litt igjen.

Huff, mobbing er grusomt!! [:(] 

Jeg vil skrive det styggeste noen har gjort mot noen jeg kjenner..

Kusinen min ble oppringt av "Pappa Mob", og i andre enden var en gråtende mann som sa at hun måtte forte seg på sykehuset, for mammaen hennes holdt på og dø etter en arbeidsulykke.
Hun trodde det var pappaen, slang seg i bilen og kjørte som et svin de 40 minuttene til sykehuset mens snørr og tårer sprutet..

På sykehuset var det ingen mamma, og telefonen til pappaen hadde blitt stjålet samme morgen.

Da er du ond..

styggeste jeg har gjort:

ei jente kom på bursdagen min og ga meg bursdagsgave, og jeg bare sa takk og slang igjen døra.
istedetfor å be henne inn, fordi de andre ungene ikke ikke likte henne.
Hadde kjempe dårlig samvittighet etterpå.

Når jeg traff henne igjen i voksen ba jeg om unnskyldning,
men hun hadde ikke oppfattet situasjonen slik[:)]

Det værste noen har gjort mot meg:

Da mamma og pappa dro av meg buksa,
slang meg på sofaen og ga meg juling med bjørkeris på bare messingen,
den ene slo og den andre holdt meg nede.
Kommer aldri til å tilgi.

Og jeg har arr på korsryggen som for altid vil minne meg å aldri glemme det.

Ble mobbet gjennom hele ungdomsskolen og første året av vgs.. Det er vell det styggeste jeg har vært igjennom, og det sliter jeg med enda.. Har blitt banka i min ungdomsstid, og slost en del.. Men det er ikke noe som har satt spor på meg..

Det styggeste jeg har gjort var at jeg og en venninne banka venninna vår, uten grunn egentlig.. [X(]

Ellers så har jeg hatt sex med typen til venninna mi bak ryggen hennes.. (Maaaange år siden) Dem er fortsatt sammen, og hun vet enda ikke noe..

ORIGINAL: munter

styggeste jeg har gjort:

ei jente kom på bursdagen min og ga meg bursdagsgave, og jeg bare sa takk og slang igjen døra.
istedetfor å be henne inn, fordi de andre ungene ikke ikke likte henne.
Hadde kjempe dårlig samvittighet etterpå.

Når jeg traff henne igjen i voksen ba jeg om unnskyldning,
men hun hadde ikke oppfattet situasjonen slik[:)]

Det værste noen har gjort mot meg:

Da mamma og pappa dro av meg buksa,
slang meg på sofaen og ga meg juling med bjørkeris på bare messingen,
den ene slo og den andre holdt meg nede.
Kommer aldri til å tilgi.

Og jeg har arr på korsryggen som for altid vil minne meg å aldri glemme det.

[:(]

Det styggeste jeg har gjort er at jeg stjal en sprettball fra bestevenninna mi og nekta for det etterpå. Ho ble mobba mye på skolen og jeg har fortsatt dårlig samvittighet for at jeg stjal noe ho likte så godt!
Og så husker jeg at jeg sparka en gutt i klassen så sykt hardt i rompa når han bare tulla med meg. Jeg traff halebenet! Huff [:'(]

Back
Topp