Hva er det som

JillJohanne

Gift med forumet
jentene i juni13
Juli13-jentene
Gjør såå vondt??? Er på innsiden av begge lår og ned mot knær,gjør vondt når jeg står,går, snur på føttene,klarer ikke og stå og kle på meg sokker og bukse,stopper liksom opp før jeg får foten høyt nok opp,må sitte og kle på. Alt gjør vondt,kjennes nesten ut som jeg har vært og sprunget et maraton og ikke strekt ut,men er ikke slik gangsperret vondt,mer som strekk,på en måte...

Bekkenløsning??

Har ikke noe vondt i korsrygg eller bekken :s
Kjennes nesten ut som det kommer ut av "baby hullet" og stråler nedover i begge lår,men bare på innsiden.

Bekkenløsning tenker eg, ta en tur til fysio for å få det bekreftet:)

Høres ut som bekkenløsning. jeg har de samme smertene. Helt jævelig, Var hos legen i går å fik kdet bekrefta

Bekkenløsning trenger ikke å være vondt i bekkenet merkelig nok. Høres ut som det syns jeg.

Sent from my LT15i using BV Forum mobile app

Jeg har ikke denne gangen så vondt i ryggen. Det er mer i lysken og symfysen (det det heter igjen??) I går når jeg tråkket på høyrebeinet, så strålte det både over og under "babyhullet" :P, og var helt forferdelig å gå. Måtte stø meg på atl jeg kunne stø meg på når jeg var på butikken.

Kjenner igjen den beskrivelsen ja.. *grøss*... litt spesielt å plutselig måtte sitte for å ta på seg truse og sokker :P

Back
Topp