Hva er det som skjer??? Uke 33

MrsValentine

Forelsket i forumet
Var innlagt på observasjon på føden i natt uke 33 pga regelmessige vonde tak. Hele magen kjennes øm, og stram og det er ubehagelig når jeg beveger meg eller ligger flatt på ryggen... Men de fant jo ikke ut hva dette kunne være! Livmorhalsen var uforandret og andre prøver og undersøkelser normale....
Jeg blir sendt hjem siden de vonde takene ikke er der like kraftig som tidligere. Men fortsatt veldig øm, vond og stram med litt tak av og til.... Det mest behagelige er å sitte..
Noen som har vært borti lignende?.
 
Ja da. Men begge. Med eldste så skjedde det første gangen i uke 28. Så i uke 36 og fødsel uke 38. Med yngste ble det uke 35+6 og fødsel uke 37+6. Så er på en måte ett forvarsel her om hvordan fødselen blir og at kroppen forbereder seg. Tok jo 10 uker fra første gang til eldste ble født da men.
 
Høres ut som maserier.
 
Samme hadde jeg men det var vonde kynnere. Magen ble stien hard og det var vondt som i starten av en fødsel men var på sykehuset for å sjekke men alt var bra. Hos meg starta det veldig tidlig allerede i 20-21 uke. Men ble ikke noe fødsel før tiden å han ble tatt med keisersnitt som planlagt på datoen jeg hadde fått. Kom ofte om jeg stressa eller gjorde for mye å det var ikke mye som skulle til egentlig.
 
Back
Topp