Hva er det som skjer med meg??

Preggers87

Elsker forumet
*MIA*
Julegavene 2019
Er tidenes sureste bitch. Skikkelig irritert og sur rett og slett... Ikke direkte nedstemt men føler meg ikke som meg selv :( andre som opplever dette nå i slutten?
 
Ikke så voldsomt kanskje men et par kvelder nå har jeg vært direkte surmulen mot mannen. Men da har jeg vært så sliten og hormonell også at tårene renner når jeg lukker øynene:( har hatt stabilt humør hele veien frem til nå.
 
Det var ikke så trøstete kanskje:) men det kommer helt sikkert til å stabilisere seg. Mye som skjer nå!!:)
 
Jeg er skikkelig sint for tiden.. Å en venninne av meg som er bedageligheten selv, sa at hun var sinna og irritert på alle den siste mnd. Men det gikk over etter hun hadde født :)
 
Jeg kjente meg rett og slett nedstemt de siste dagene før fødselen startet, var utrolig ubehagelig å kjenne seg sånn. Ville bare gråte uten grunn. Litt som med barseltårer , bare at det tjuvstartet litt!
 
Ja det er ikke noe kjekt å føle seg slik. Går utover hele familien! Stakkars mann... Jaja hehe får håpe det går over etter fødsel og ammehormoner, og baby blues for det er ikke gøy å være sur!
 
Back
Topp