Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så fin!![]()

Jeg også! Har strikka 2 til nå, en til hver av guttene mineDigger mønsteret på den lilla!![]()
Så fineLuer til gutta mine, starta på den hvite i går, ble ferdig med den i dag. Starta på den blå i dag og ble ferdig med den i dag
Så lett å strikka da!
Vis vedlegget 286440 Vis vedlegget 286439
Har strikket litt selv ,men ikke nå for tidenTakk
Veldig lette å strikke
Jeg klarer ikke å se på tv/serier uten strikketøy i henda, så her produseres det en delHar strikket litt selv ,men ikke nå for tiden![]()
Hehe kjekt daJeg klarer ikke å se på tv/serier uten strikketøy i henda, så her produseres det en del![]()
Nå ligger det en fillerye på pinnene, og en Marius-genser til meg selv på noen andre pinner. Må bytte litt på prosjektene jeg holder på medHehe kjekt dahva holder du på med nå da
?
Hvilken farger på Mariusgenser?Nå ligger det en fillerye på pinnene, og en Marius-genser til meg selv på noen andre pinner. Må bytte litt på prosjektene jeg holder på med![]()
Utrolig kule!!Luer til gutta mine, starta på den hvite i går, ble ferdig med den i dag. Starta på den blå i dag og ble ferdig med den i dag
Så lett å strikka da!
Vis vedlegget 286440 Vis vedlegget 286439
Takk! Ble fornøyde mottakerne hvert fallUtrolig kule!!