Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så fin!
Jeg også! Har strikka 2 til nå, en til hver av guttene mineDigger mønsteret på den lilla!
Så fineLuer til gutta mine, starta på den hvite i går, ble ferdig med den i dag. Starta på den blå i dag og ble ferdig med den i dag
Så lett å strikka da!
Vis vedlegget 286440 Vis vedlegget 286439
TakkSå fine
Har strikket litt selv ,men ikke nå for tidenTakk
Veldig lette å strikke
Jeg klarer ikke å se på tv/serier uten strikketøy i henda, så her produseres det en delHar strikket litt selv ,men ikke nå for tiden
Hehe kjekt da hva holder du på med nå da?Jeg klarer ikke å se på tv/serier uten strikketøy i henda, så her produseres det en del
Nå ligger det en fillerye på pinnene, og en Marius-genser til meg selv på noen andre pinner. Må bytte litt på prosjektene jeg holder på medHehe kjekt da hva holder du på med nå da?
Hvilken farger på Mariusgenser?Nå ligger det en fillerye på pinnene, og en Marius-genser til meg selv på noen andre pinner. Må bytte litt på prosjektene jeg holder på med
Utrolig kule!!Luer til gutta mine, starta på den hvite i går, ble ferdig med den i dag. Starta på den blå i dag og ble ferdig med den i dag
Så lett å strikka da!
Vis vedlegget 286440 Vis vedlegget 286439
Takk! Ble fornøyde mottakerne hvert fallUtrolig kule!!