Hva er det siste babyrelaterte du kjøpte?

Det må vel bli strømpebukser til lillegutt på ebay (de er nok litt store en stund fremover, men greit å ha noe liggende) :)
 
Syns det var litt vanskelig å beregne hvilken størrelse lille trenger neste vinter da, men etter å ha sett hva mange i termingruppa på facebook sa gikk jeg for 80 [emoji85]
Ja den ser jeg.. i verste fall kan du jo selge den igjen. Her vokser hun som et uvær så jeg må virkelig tenke på str.
 
Syns det var litt vanskelig å beregne hvilken størrelse lille trenger neste vinter da, men etter å ha sett hva mange i termingruppa på facebook sa gikk jeg for 80
emoji85.png
Tror 80 blir en grei str til vinteren igjen ja :) til frøkna på snart 2 har vi brukt str 92 hele vinteren selv om den tidligere var litt stor, den satt greit på takket være skoene ;) veldig fin dress :happy:
 
Tror 80 blir en grei str til vinteren igjen ja :) til frøkna på snart 2 har vi brukt str 92 hele vinteren selv om den tidligere var litt stor, den satt greit på takket være skoene ;) veldig fin dress :happy:
Satser på det [emoji1] synes reimadressene er fine i tillegg til at de er både varme og gode, også til så små barn som ikke får rørt så mye på seg (lille begynner i bhg når hun er 10/11 mnd). Fint å jobbe i barnehage når man får barn, da får man jo sett litt utstyr og hva man kunne tenke seg til sitt eget barn [emoji85]
 
Satser på det [emoji1] synes reimadressene er fine i tillegg til at de er både varme og gode, også til så små barn som ikke får rørt så mye på seg (lille begynner i bhg når hun er 10/11 mnd). Fint å jobbe i barnehage når man får barn, da får man jo sett litt utstyr og hva man kunne tenke seg til sitt eget barn [emoji85]
Absolutt en fordel ja! Jeg har jo ikke peiling, og frøkna på 2 begynner til høsten :nailbiting:
 
Back
Topp