Hva er det siste babyrelaterte du kjøpte?

En tråd i 'Desember 2017' startet av Jolanda, 2 Feb 2018.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. ~Ønskebarn17&19 Forumet er livet Tilgangsansvarlig Desemberlykke2017 Julegavene 2019 Assistert-jentene

Nestlé barnegrøt

2. ~Ønskebarn17&19 Forumet er livet Tilgangsansvarlig Desemberlykke2017 Julegavene 2019 Assistert-jentene

Hvilke vintersko ? K går alene innendørs så regner med hun trenger sko til bhg ja..

3. Therese. Glad i forumet Desemberlykke 2018 Februarlykke 2015

Det var 25% på slt på KappAhl sist helg, så ds ble det både kjole, bukser of bodyer:) og litt klær på storebror. Da har vi alt i neste str så slipper å stresse med det når 74 legges bort:)

4. ~Ønskebarn17&19 Forumet er livet Tilgangsansvarlig Desemberlykke2017 Julegavene 2019 Assistert-jentene

Dbs trehjulssykkel

5. Maja_mi85 Elsker forumet

Hm.. Ja, si det.
    Det er en stor L på de. Kan ikke huske noe mere merke. :rolleyes:
    Men kjøpt på DinSko

6. AnneS Forumet er livet VIP Desemberlykke2017

Bleier, som regel er det alltid det jeg kjøper av barnerelaterte ting :p
    Vi er veldig heldige som arver/kjøper billig av søsknene våre og venner, men til tider litt kjedelig også :hilarious:

7. MissPreggo Betatt av forumet Novemberbarna 19

Smoothieposer, sånne som kan vaskes og brukes omigjen. At eg ikke har tenkt på det før :p

8. ~Ønskebarn17&19 Forumet er livet Tilgangsansvarlig Desemberlykke2017 Julegavene 2019 Assistert-jentene

Bleier og smoothie poser, grøtposer

9. Mammapaany Forelsket i forumet

Bodyforlenger[emoji3]

10. ~Ønskebarn17&19 Forumet er livet Tilgangsansvarlig Desemberlykke2017 Julegavene 2019 Assistert-jentene

Klær til K
    (hust and claire er blitt min obsession):hilarious:

11. Gravid95 Elsker forumet Novemberbarna 19 Desemberlykke2017 Snøfnuggene 2018

Samme her, kjøpte nylig fire bodyer derfra til E

12. ~Ønskebarn17&19 Forumet er livet Tilgangsansvarlig Desemberlykke2017 Julegavene 2019 Assistert-jentene

Så sykt god kvalitet og

• Liker Liker x 1
  13. Overraskelse Flørter med forumet Desemberlykke2017

:joyful::joyful::joyful:
    Kjenner den følelsen:angelic:

• Morsom Morsom x 1
  14. habibti Gift med forumet

Klær i neste størrelse og duplo. :)

15. Ceccii86 Forumet er livet Desemberlykke2017 Snøfnuggene 2018

Altfor mye (black friday)... Ballbinge, gåbil, xylofon, bankebrett, leketelt, babyakebrett, skilpaddelampe, sovepose i neste størrelse, termometer, dukkevogn fra sebra (bursdagsgave fra svigers) og sikkert et par ting jeg har glemt...

16. ~Ønskebarn17&19 Forumet er livet Tilgangsansvarlig Desemberlykke2017 Julegavene 2019 Assistert-jentene

Paracet

Del denne siden