Hva er det senest dere har fått 3+?

Hj1234

Forelsket i forumet
♡Julekulene 2021♡
Hei,

Jeg er 5+3 og fikk 2-3 uker på cbd idag. Jeg håpet den skulle vise 3+ :( hvor seint skifta det fra 2-3 til 3+ for dere?

Hadde en kjemisk/sa sist pp hvor testene ikke ble sterkere i det hele tatt så har testa ekstra mye denne gangen..

Skal til legen å måle hcg, men må jo vente noen dager for å måle igjen.

Det er ikke alle som får 3+. Graviditetstest skal vel heller ikke brukes til å måle hcg siden det varierer så mye :Heartred

Hei,

Jeg er 5+3 og fikk 2-3 uker på cbd idag. Jeg håpet den skulle vise 3+ :( hvor seint skifta det fra 2-3 til 3+ for dere?

Hadde en kjemisk/sa sist pp hvor testene ikke ble sterkere i det hele tatt så har testa ekstra mye denne gangen..

Skal til legen å måle hcg, men må jo vente noen dager for å måle igjen.
Hei, jeg er i samme situasjon som deg. Er 4+6 idag 14.12 og fikk 1-2 uker (samme som jeg fikk 8.12), gikk helt i kjelleren..

Når ble din 2-3 uker? Og hvor lenge gikk det mellom 1 og 2 test med digital?

Jeg krysser fingrene For oss begge!

Hei, jeg er i samme situasjon som deg. Er 4+6 idag 14.12 og fikk 1-2 uker (samme som jeg fikk 8.12), gikk helt i kjelleren..

Når ble din 2-3 uker? Og hvor lenge gikk det mellom 1 og 2 test med digital?

Jeg krysser fingrene For oss begge!

Testa 4+0 1-2 uker, så håpet jeg venta lenge nok, men tydeligvis ikke.

Legen fikk roa meg ned da :happy: skal tilbake onsdag for hcg-test igjen. Er jo best å gjøre det skikkelig med en gang istedenfor disse testene og strekene ;)

Dra til lege du og, så slipper du å bli usikker av unøyaktige tester!

Testa 4+0 1-2 uker, så håpet jeg venta lenge nok, men tydeligvis ikke.

Legen fikk roa meg ned da :happy: skal tilbake onsdag for hcg-test igjen. Er jo best å gjøre det skikkelig med en gang istedenfor disse testene og strekene ;)

Dra til lege du og, så slipper du å bli usikker av unøyaktige tester!
Så godt legen har gitt deg gode råd/innspill! Jeg har time imorgen, så håper på samme effekt.

Husk at ingen tester er laget for å måle stigning i hcg. Clear Blue tar utgangspunkt i noen forhåndsdefinerte kategorier for mengde hcg. Det er ikke mengde hcg, men stigningen som vurderes av leger når de vurderer sannsynligheten for at svangerskapet blir vellykket.

Jeg tok en prøve 2. desember (to dager at jeg testet svakt positivt). Den viste kun 17 i hcg. Tok en ny test fredag og fikk bare melding fra legen om at den hadde «mer enn doblet seg».

I dag (5+5) viste ClearBlue 3+.

For min del var det en indikasjon på SA at digital ikke økte på ca en uke. Mistet i går... På’n igjen...

For min del var det en indikasjon på SA at digital ikke økte på ca en uke. Mistet i går... På’n igjen...

Får svar fra lege i morgen om hcg, men har begynt å blø litt så regner med dårlige nyheter :(

Krysser fingrene for oss begge at vi snart er gravide igjen!

Får svar fra lege i morgen om hcg, men har begynt å blø litt så regner med dårlige nyheter :(

Krysser fingrene for oss begge at vi snart er gravide igjen!
Åååå, så leit å høre! Noen blør jo selv om man er gravid, så det kan jo være du er heldig. Klemmer til deg!

Jeg stoler ikke på graviditetstester lengre. Testet 5ganger negativt og oppdaget på GU at jeg var gravid i slutten av uke 12. Prøvde flere ulike typer tester da jeg følte ting ikke var helt normalt

Back
Topp