Ikke i bruk
Forumet er livet
Og gjerne har fått av en annen mamma? 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Og litt samme som bompibomp, at alle rundt sier at alle barn gråter - når jeg i ettertid ser at sønnen min gråt nok for 10 barn sitt første halve år!!
Og når folk sier at alle barn blir forskjølet - når det i ettertid viser seg at sønnen min har astma og sliter med pust og hørsel og alt som er!!
Vet ikke hvorfor folk alltid tror at andre foreldre overdriver, eller om det er at de forsøker å snakke for å vise at de kjenner seg igjen i det jeg sier.. Men jeg har lært meg og ikke fortelle noe særlig om hvordan det går, folk vil egentlig ikke høre sjøl om de spør![]()
Haha, tippar han meinar grønnsåpe, for det kan jo faktisk brukes, men det er jo gjerne av spl daEller fikk et råd fra en pappa for noen mnd siden, hvis barnet blir forstoppet skulle jeg ha lunket vann med mye zalo i endetarmen ..
Jo det var nettopp det han hadde gjort på sin egen unge, det var visst noe han hadde lært i militæretHaha, tippar han meinar grønnsåpe, for det kan jo faktisk brukes, men det er jo gjerne av spl dahåpar ikkje han har prøvd med zalo!!
Sent from my iPhone using BV Forum
OidaAt alt ved meg kom til å forfalle når eg fikk barn,,alle penger gikk til barna og alt kom til å dreie seg om å være husmor fra nå av..
Vell ..eg nekte å bli grå husmor
. Har aldri tatt bedre vare på mitt utseende før nå-
Har bikka 35 år, er opptatt av trening og kosthold.liker å holde meg fresh og være sosial![]()
Hahaha!!!Jeg mista melka veldig fort med 1. Fikk beskjed av svigermor om at jeg måtte drikke masse melk, for da kom det mere melk i puppene![]()
WhaaaaatEller fikk et råd fra en pappa for noen mnd siden, hvis barnet blir forstoppet skulle jeg ha lunket vann med mye zalo i endetarmen ..