Maiungen15
Forelsket i forumet
Ja, hva er det "rareste" du liker å spise, lager til middag osv??[:D] Eks. jeg liker pannekaker med baconost, og makaroni med sukker..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Miss Otilie
Jentene mine vil ha brødskive med kaviar og brunost[:'(]
Også blåbærsyltetøy med majones[&:]
ORIGINAL: HåperPåEnLitenEn
GENIALT!![:D] Skal ikke si det er vondt før man har smakt, men det hørtes IKKE godt ut!![8D]
GENIALT!![:D] Skal ikke si det er vondt før man har smakt, men det hørtes IKKE godt ut!![8D]
Klarer ikke helt å tro på det, det er liksom to veldig dominante smaker hver for seg[8|]
Men det hadde visst vært en kjempeslager i barnehagen, så det er vel noe i det.
Men kommer ALDRI til å smake på det selv[8D]
Ja, hva er det "rareste" du liker å spise, lager til middag osv??[:D] Eks. jeg liker pannekaker med baconost, og makaroni med sukker..
ORIGINAL: Tøsa
brunost med agurk er godt! særlig på vafler!
er egentlig ikke sååå rart å kombinere brunost med noe salt, det er jo en ost, og er ikke så ulik fetaosten.
men folk flest forbinder den vel med søtpålegg liksom... med syltetøy og sånn...
ORIGINAL: Puseline
ORIGINAL: Tøsa
brunost med agurk er godt! særlig på vafler!
er egentlig ikke sååå rart å kombinere brunost med noe salt, det er jo en ost, og er ikke så ulik fetaosten.
men folk flest forbinder den vel med søtpålegg liksom... med syltetøy og sånn...
Brunost på vafler er nam[:)]