Hva er det rareste du har gjort i halvsvima på grunn av lite søvn?

M

Moderator Tone

Guest
Er det noe spesielt du har gjort pgr av alt for lite søvn?
 
I dag ryddet jeg duplo inn i fryseren. Tror i hvert fall det var i dag siden vi lekte med det tidligere og mannen fant den der i ste :p har sikkert gjort mye mer, men er for trøtt til å komme på noe :p
 
Nja. Mobilen i kjøleskapet. Gått til skolebussen en lørdag. Såpe på tannbørsten.

Mamma har den beste. Hun skulle tine koteletter. Tok de ut av fryseren, la de på en askjett i skapet og skulle deretter sette askjetten på benken. Da det var tid for middag lette og lette hun veldig, og spurte til slutt om noen hadde sett de. Jeg svarte at de stod på en askjett inni kjøkkenskapet, og at jeg antok de stod der for at hundene ikke skulle ta dem [emoji23] Men hun hadde rett og slett glemt å flytte askjetten ned på benken. Vet ikke hvem som er mest svimete. Hun som glemte de der, eller jeg som ikke reagerte på at det lå koteletter til tining inni skapet.
 
Gjort.. Njæ.
Men da L var liten og våknet 3ish på natta og gråt uten noe spesifikk grunn (bleie/mat var i orden), så satt jeg i halvsvime i sikkert 30-40 minutter og var 100% sikker på at hun gråt kun fordi hun skulle teste ut en teori til en bok hun skrev...


...jeg har også trodd, om morran, at hun gråt pga hun ikke fikk til å løse geometri. Da var hun.. Rundt året. Hun fikk trøst, også tenkte jeg ikke mer på det når jeg våknet skikkelig selv. Tok meg noen uker før jeg innså hva jeg faktisk TENKTE om morran, og tenke over hvor utrolig teit tanke det var.
 
En kompis av min bror sku sove over hos oss etter en tur på det lokale utestedet da han bodde en time unna med bil. Løpet av natten måtte han tisse men fant ikke toalettet (antar vi) og endte opp med å tisse på seg selv. Når han endelig fant do etterpå gjorde han forsøk med å tørke opp med mamma si tskjorte (hang håndkle rett ved) og kastet den og bokseren sin ut ytterdøra før han la seg igjen.
Mamma vasket tiss og klær når hun oppdaget det og gikk ned til min bror når han antagelig var i kjørbar tilstand og sa at de kunne liste seg ut før resten av huset våknet så kompisen sku slippe den verste fylleangsten forran oss andre.
 
Tja skulle gi storesøster mat men det havnet på skjea til lillebror på 7 mnd [emoji54]
Fant ut at han tydeligvis elsker safranris med paprika og chili marinert laks da [emoji54]
 
Har ett par ganger glemt å stoppe i barnehagen for å levere ungene :p men jeg er alltid tidlig ute, så har rukket jobb selvom :p

Var og en dag for ikke så lenge siden at jeg lå og sov, våknet plutselig i panikk fordi at jeg hadde latt minsten på 1 1/2 år være alene, uten å ta trappegrind på trappen, pluss begge kattene var inne, og han pleier plage de om vi ikke passer på!

Gikk noen sekunder før jeg kom på at jeg var jo alene hjemme, minsten var i barnehagen og eldste på skolen :p
 
Kan ikke huske så mange spesielle..
Men mannen slet lenge med ammetåke :p
Han var fæl på å legge mobiltelefon, bilnøkler og lommebok i kjøleskapet etter han kom hjem med varene han hadde handlet, og oppdaget det ikke før han skulle ut igjen.
(Han påsto at det var fordi han var trøtt. Noe jeg ikke kunne forstå for han sov uavbrutt hele natten, fordi det var jeg som måtte opp med den lille)
Søsteren min som jeg bodde hos mens jeg gikk på videregående kom løpende inn på rommet til meg og sa at jeg måtte skynde meg på skolen. Jeg hadde forsovet meg. Jeg kastet meg ut av sengen, kledde på meg og sprang ut til sykkelen. Kom faktisk helt til skolen før jeg oppdaget at det var søndag :p
Vet ikke helt om hun gjorde det på pur F, eller om hun var trøtt.. Kom hjem og spurte henne hvilken dag det var og da hun fikk tenkt seg om kom hun på det. Mannen hennes lå tvekroket over kjøkkenbordet av latter når han hørte oss.
 
Da jeg var i zoombiefasen da jenta mi var baby, gjorde jeg veldig mye rart.
La konstant fjernkontrollen og mobiltelefonen i kjøleskapet, glemte å slå av kokeplatene (skummelt) og glemte å låse døra når jeg dro ut.
Dro på butikken, menmåtte bare dra hjem da jeg glemte hvorfor jeg var på butikken, og hva jeg skulle ha.
Satt en gang å så på at toget jeg skulle ta gikk, uten å tenke på at jeg skulle ha gått ombord. Gikk vel 20 minutter før jeg innså at jeg glemte å gå ombord på toget[emoji23]
 
Når jeg skal lage flaske til lille på natta så har jeg kokt, nedkjølt vann stående i kjøleskapet som jeg varmer i mikro før jeg blander i mme. I natt klarte jeg å sette mitt eget glass med pepsi max i mikroen i stedet for flasken hennes ;)
 
Back
Topp