Hva er det mest romantiske partneren din har gjort?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Sølvi
  • Opprettet Opprettet
Min kjære har vært så romantisk og snill i dag! Jeg har ikke fått foreldrepenger enda, så han kom hjem med roser og kontanter. Pluss jeg fikk høstjakke av han senere på dagen:)
I går kveld lå han å strøk på meg. Skal sies at jeg gråt mine store hormonelle krokodille-tårer i helgen og sa at jeg savnet at han masserte og koste med meg. 3 dager over termin her. Gode mannen min:Heartpink

Frieriet var veldig fint, og talen i bryllupet fantastisk, men trur at det mest romantiske han har gjort er barselgava eg fekk med nr to.
Eller kortet. Me sto mellom to navn på lillebror, og eg trudde at han kom til å heite det sambo ville, men på kortet sto det masse fint om verdens beste mamma, og så sto det fra Emil og det navnet EG ville ha. Vart kjempeglad!!!!

Sent from my iPhone using BV Forum

Mannen min er ingen stor romantiker, men han glimter til iblant. Han var utrolig romantisk da han foreslo at vi skulle bli prøvere for første gang, da hadde han ordnet overnatting til oss i tipi i skogen. Og da han gav meg en nydelig pusekatt i gave fordi han visste at jeg ønsket meg en, selv om han ikke liker katter. Og da han fridde, selvfølgelig. Ned på kne og greier! Det var en fin dag, det! :)

Tjaa.. Var en gang for noen år siden han tente et stearinlys før han skrudde på ps3-en.

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Haha. Høres kjent ut :p

Men mannen har gjort litt gjennom tidene altså. Spesielt i starten. Lagde middag mens han tappet i badekaret og tente masse lys til meg. Tok meg med på hytteturer og bestilte spontantur til Barcelona.

Men har dabbet altså. Han var jo det kuppet!! Menmen nå er jeg jo uansett så glad i han at jeg blir jo ikke kvitt han uansett ;-) <3

Men får roser hver Valentine da. Tror han har lagt inn fast bestilling på den datoen. Haha :-)

Og jo ja.. Han jaktet litt på meg før vi ble sammen da. Jeg var egentlig ikke interessert i utgangspunkt, men han sa han nektet å gi opp og at det kom til å bli meg og han uansett. Jeg måtte bare skjønne det.

Og en morgen da jeg skulle på jobb lå det en svær håndplukket bukett med blomster på døra mi. "Fra en beundrer". Det var litt søtt da. Artig å tenke tilbake på :D

Last edited:
For noen år siden, så vekket han meg suuuuupertidlig..
Da hadde han laget varm kakao(vinter), og tok meg med ut på verandaen for å se soloppgangen...
Utrolig kaldt og vakkert <3

Sent from my iPad using BV Forum

Frieriet er det mest romantiske han har gjordt. Han spurte om jeg ble med ut på en liten fisketur. Vi rodde ut til en liten holme i vannet nedenfor huset. Så spurte han meg om vi ikke skulle gå iland og ta en pause. Der gikk han ned på kne, viste fram ringen og spurte om vi skulle gifte oss. Han var så beveget at han begynte å gråte....

Min er ikke så romantisk han heller...
Er ikke mange gangene han har gjort noe spesielt..
Skulle ønske at han var litt mer romantisk noen ganger, men elsker han som han er.

Men det mest romantiske var vel når han fridde til meg..
Greit nok at det var resultatet av en fuktig kveld på byn (jeg var edru), men jeg visste jo ikke at han hadde tenkt på å fri,så tenker jo tilbake på det øyeblikket som et favorittøyeblikk.

Min finnes ikke romantisk , meeeen han holdt en utrolig rørende og romantisk bryllupstale da vi gifta oss på 3 årsdagen vår <3

Her er nok jeg den romantiske av oss, men han glimter til av og til med roser og noen fine gaver :)
Fikk kjempe fin ring i barselgave, og han overasket meg stort med gavekort på spa i bursdagsgave og fått ordnet med kjempefin blomsterkasse utom inngangen som jeg ønsket meg lenge nå som det er høst :)

Jeg er ikke romantisk selv så kan ikke akkurat klage! Haha. Men han brukte å sende søte eposter til meg fra jobben da, nå er det mest boligannonser han sender ;) men det er greit, jeg blir bare flau og ukomfortabel rundt romantikere ;)

Sent from my HUAWEI Y300-0100 using BV Forum mobile app

Han er ikke den romantiske typen, men frieriet var veldig romantisk. Strand, solnedgang, ned på kne og hele pakka :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Det hender han kommer hjem med blomster til meg en gang i blant, ellers så pleide han å skriver en del kjærlighetsbrev/lapper til meg og "gjemme dem" steder jeg ikke fant dem med en gang, f.eks. i vesken min eller kofferten min hvis jeg skulle reise bort. Har blitt mindre av det med årene, men i forrige uke la han faktisk en post it lapp inn i lommeboken min og ønsket meg en god dag på konferansen jeg skulle på :)

Back
Topp