Hva er det mest romantiske du har opplevd??:)

Junemamma

Elsker forumet
<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 ?

At sambo hadde kjøpt fin bukett på 6 års dagen vår... JA 6 års dagen...!!! Så lang tid tar det... og såååå romantisk var det jo ikke...!!
Men det er det beste han har fått til... hehehe...

OMG så søøøøtt av han da [:)]

Eg opplevde en gang da eg kom inn på soverommet mitt så var det masse stearin lys på soverommet:) Va så vakkert..Men har vel ikkje opplevd så mye annen har fått litt blomster oppover å det har eg satt STOR pris på[:)]

Thåååå så søtt skreve Heldigpappa[:)]

ca 5 år siden så overrasket sambo meg med tur til New York, viste ikke noe før vi sto på flyplassen i København, han er dansker og sa vi skulle besøke hans familie, men det var bare lureri...det er det mest romantiske jeg har opplevd[:)][:)][:)]

Tja, fått no blomster da.. Han satt inn 2 diamanter i ringen min til bryllups dagen uten at jeg visste om det da [:)] Han er ikke romantisk men det kan jeg leve uten, er romantisk nok for oss begge [:D]

da han hadde plukket ut verdens fineste diamantring helt selv og fridde til meg i tyrkia i solnedgangen på stranda

også en annen gang da jeg kom hjem til masse stearinlys musikk og god mat som han hadde lagd.
tappet i badekaret med masse stearinglys og en flaske rødvin[:)]

Back
Topp