Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
At sambo hadde kjøpt fin bukett på 6 års dagen vår... JA 6 års dagen...!!! Så lang tid tar det... og såååå romantisk var det jo ikke...!!
Men det er det beste han har fått til... hehehe...
Eg opplevde en gang da eg kom inn på soverommet mitt så var det masse stearin lys på soverommet:) Va så vakkert..Men har vel ikkje opplevd så mye annen har fått litt blomster oppover å det har eg satt STOR pris på[:)]
ca 5 år siden så overrasket sambo meg med tur til New York, viste ikke noe før vi sto på flyplassen i København, han er dansker og sa vi skulle besøke hans familie, men det var bare lureri...det er det mest romantiske jeg har opplevd[:)][:)][:)]
Tja, fått no blomster da.. Han satt inn 2 diamanter i ringen min til bryllups dagen uten at jeg visste om det da [:)] Han er ikke romantisk men det kan jeg leve uten, er romantisk nok for oss begge [:D]
da han hadde plukket ut verdens fineste diamantring helt selv og fridde til meg i tyrkia i solnedgangen på stranda
også en annen gang da jeg kom hjem til masse stearinlys musikk og god mat som han hadde lagd.
tappet i badekaret med masse stearinglys og en flaske rødvin[:)]