Hva er det mest irriterende du hører/opplever nå som du er gravid?

Det fikk jeg høre forrige gang og: Stakkars som blir født så sent på året (desemberbarn). Da svarte jeg at alternativet var at ungen ikke ble født i det hele tatt (var ikke planlagt)
 
Syns det var veldig unødvendig av noen av kompisene til samboer å spørre hvorfor vi ikke hadde tatt abort når det ikke var planlagt å bli gravide.. Altså, selv om vi ikke planla å bli gravide så har det aldri vært noen tvil om vi ønsket det eller ikke, vi snakket aldri om abort en gang for det har aldri vært aktuelt, så når jeg var 6 mnd på vei så syns jeg bare det var unødvendig, frekt og sårende og spørre noen om sånt. De skal være glade for at jeg ikke var der og hørte at de spurte om det, da hadde de nok fått seg en smekk alle sammen.
 
Syns det var veldig unødvendig av noen av kompisene til samboer å spørre hvorfor vi ikke hadde tatt abort når det ikke var planlagt å bli gravide.. Altså, selv om vi ikke planla å bli gravide så har det aldri vært noen tvil om vi ønsket det eller ikke, vi snakket aldri om abort en gang for det har aldri vært aktuelt, så når jeg var 6 mnd på vei så syns jeg bare det var unødvendig, frekt og sårende og spørre noen om sånt. De skal være glade for at jeg ikke var der og hørte at de spurte om det, da hadde de nok fått seg en smekk alle sammen.
Det går ikke ann å si noe sånt da. Frekt og sårende!

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Noe som irriterer meg er hvordan alle bare føler seg fri til å kommentere magen min. Hver gang jeg møter noen (omtrent) som er oppi åra eller har fått barn selv kommenterer de hvor liten mage jeg har, hvordan de selv så ut når de var gravide eller om jeg har blitt tynnere ellers i kroppen. Da føler jeg meg trist etterpå, at jeg har mislyktes osv og dagen blir litt ødelagt. Men vet de ikke ønsker å såre meg, selvfølgelig. Men det blir litt sårende likevel. Det er ikke alle som får så stor mage, og jeg er visst en av dem!
 
Blei det KS på dg i går? :) :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
Har ikke sett dette før nå, vært innlagt på sykehuset siden mandag pga rier uten noen som helst virkning. Ble ikke ks nei.. De ville ikke gjøre noe, selv om lille jenta mi ikke får nok næring


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Har ikke sett dette før nå, vært innlagt på sykehuset siden mandag pga rier uten noen som helst virkning. Ble ikke ks nei.. De ville ikke gjøre noe, selv om lille jenta mi ikke får nok næring


Sent from my iPhone using BV Forum
Akuratt ja. Det er vell ikkje heilt heldigt? Håpar uansett kva dei finn ut at alt er i gode hender og at det går fint :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp