hva er det med Twilight

eow

Flørter med forumet
.... som er så bra?

Jeg har ingen anelse, så bare kom med alt dere syns!

ORIGINAL: langtidssniker

bare slenger på et spm til:
hva er twilight?

Etter hva jeg har forstått så er det en romantisk/spenningsbokserie om vampyrer.........

ORIGINAL: fairy

Les bøkene, er mitt råd. På engelsk.

signere! D e en kjærlihetshistorie som e helt fantastisk! Men den e itj like bra i filmform. D må leses sånn at man får me sæg alt!

Tok langt tid før jeg gadd å intressere meg for filmen. Var når reklamen for New moon kom, at jeg så Twilight.
Jeg ble forelska. Følte kjærligheten mellom dem. Endte med å se filmen 5 dager på rad hihi
Så gikk jeg på babykino og så på New moon og ble mer forelska hehe
Nå skjønner jeg hva "alle" gnåla om når Twilight kom på kino..[:D]

jeg så første filmen...og da var jeg hekta=)

så leste jeg bøkene... BRA!!! (og jeg er en person som ikke liker å lese bøker til vanlig)
også har jeg selvfølgelig sett new moon og gleder meg massse til nr 3 til sommeren....

hva som er så bra.....???!!! ALT!!!!

ORIGINAL: et_lite_vesen

For en jente så er det herlig å lese boken fordi:
* Den er skrevet i "jeg - person", så du enklere kan identifisere deg med Bella og sette deg inn i livet hennes
* Noe som fører til at det er utrolig herlig å lese de kjempesøte replikkene som Jacob og Edward klarer å fyre av seg!

Ja, jeg er forelsket i Edward og Jacob, gjennom øynene til Bella.

Alle tre karakterene i boka er herlige, plus de andre som er med såklart!

Jeg leser bøkene på engelsk og er heeelt revet med. For en måned siden visste jeg nesten ikke hva Twilight var en gang, men jeg er altså bitt av basillen!

Du sa akkurat det jeg tenkte [:)] Signerer på det sterkeste!

Grei underholdning der og da, men ikke så bra at man går og tenker på det i ettertid...[:)] Syns det ble litt for fjortis jeg[;)]

Synes nr 1 var bra og original. Nr 2 synes jeg sugde eselkukk. (kan jeg si det? Eselkukk? Eselkukk?).

ORIGINAL: Kal-El

Synes nr 1 var bra og original. Nr 2 synes jeg sugde eselkukk. (kan jeg si det? Eselkukk? Eselkukk?).

Hvis du tar bort den siste K'en så.[;)]

ORIGINAL: Mrs.Cullen

filmen er fantastisk! gjør litt med livet, litt spenning og kribling...

jeg elsker edward... elsker ansiktet hans, ansiktstrekkene er WOW!!
og jeg ELSKER håret!!!

hehehe liker nicket ditt[:D]

Jeg er så betatt av Twilight at jeg nesten ikke klarer å tenke på annet for tiden. Har lest bøkene to ganger på en måned.

Det er umulig å beskrive hva bøekene gjør med deg, men har du noe annlegg av å være en litt romantiker, og de fleste jenter har vel det, så tror jeg du blir tatt på senga. Jeg blir så glad av å lese bøkene fordi de bare er romantiske fra start til slutt. De er bra skrevet, og kommunikasjonen mellom karakterene er så utrolig bra!  Spesielt i bok tre, mellom Edward og Jake, som begge øsnker det samme...

Nei, det er vanskelig å forklare; jeg kan bare anbefale på det STERKESTE å lese bøkene!

Jeg syns filmene var utrolig dårlige! Begge to.
Blanding av dårlig highschool komedie og ungdomsdrama..
Det er vel en typisk fjortis film..?! [8D]

Jeg så første filmen og den var dåååååårlig!!!!!
Er det virkelig ikke noen som vet hva en Vampyr er????

NEI, VAMPYRER GLITRER IKKE I SOLA!!!!!!!!!

Dårlig fjortis filmer som kun med en uorginal historie og var dønn kjedelig.
Og han der edward ligner et bleikt narkovrak!

huff nei......Dårlig dårlig film!

Har den første twilight boka liggende på engelsk- og gleder meg til å begynne å lese! Blir jo fryktelig nysgjerrig på hva denne hypen kommer av [;)]

Tja, har bare sett første filmen. Helt grei den. Ingen tvil om at den er rettet mot unge jenter/damer. Er jo ung selv, men jeg foretrekker de litt mer mørke og sexye vampyrfilmene. Ble litt for mye ungdomsromantikk for min del. 

synns di er kjempebra jeg[:D][:D][:D]
engasjerende og spennende.
nå går jeg og inbiller meg at det egentlig er sånn, bare at vi ikke vet det[:D]
er vel ikke akkurat bare fjortis-jenter som liker di..
mannen min liker di veldi godt!

ORIGINAL: Cilipi

Jeg så første filmen og den var dåååååårlig!!!!!
Er det virkelig ikke noen som vet hva en Vampyr er????

NEI, VAMPYRER GLITRER IKKE I SOLA!!!!!!!!!

Dårlig fjortis filmer som kun med en uorginal historie og var dønn kjedelig.
Og han der edward ligner et bleikt narkovrak!

huff nei......Dårlig dårlig film!

kjenner du mange vampyrer eller?
siden du vet hvordan di er og ikke[8D]

ORIGINAL: et_lite_vesen

For en jente så er det herlig å lese boken fordi:
* Den er skrevet i "jeg - person", så du enklere kan identifisere deg med Bella og sette deg inn i livet hennes
* Noe som fører til at det er utrolig herlig å lese de kjempesøte replikkene som Jacob og Edward klarer å fyre av seg!

Ja, jeg er forelsket i Edward og Jacob, gjennom øynene til Bella.

Alle tre karakterene i boka er herlige, plus de andre som er med såklart!

Jeg leser bøkene på engelsk og er heeelt revet med. For en måned siden visste jeg nesten ikke hva Twilight var en gang, men jeg er altså bitt av basillen!

Som jeg skulle skrevet det selv..

Back
Topp