Hva er det med Spesialenheten og barn???

Qualitas

Forumet er livet
VIP
Jeg kan jo ikke se noen av episodene jeg fordi det handler om små barn og det takler jeg ikke... først var det krybbedød, så var det ei lita jente som ble funnet ute alene og nå er det en gutt som plutselig dør...

Liker ikke å se på sånt jeg, får så vondt inni meg

Hva det er?
Det er Spesialenheten for barnesaker, det er det hele serien handler om, så syns ikke det er så rart at det bare er barn.

Skal sies at jeg enda ikke har sett en episode..Nettopp pga dette.

Maanda skrev:
Hva det er?
Det er Spesialenheten for barnesaker, det er det hele serien handler om, så syns ikke det er så rart at det bare er barn.

aaah det forklarer jo saken... jaja ingen serie for meg med andre ord..

Maanda skrev:
Hva det er?

En av episodene av "Beck" som gikk for noen år siden, handlet om en sak som involverte en baby. Da skjønte jeg at sånt takler jeg ikke, i alle fall ikke nå som jeg har unger selv. Det er nok elendighet i nyhetene om jeg ikke skal utsette meg for sånt på kveldstid også. Vil ikke se...

Lurte på det samme og lagde en tråd før jeg så denne, viste faktist ikke at det var en spesialenhet for barn! Kommer ikke til å se på lenger jeg. Takkler det ikke heller!

Da er vi flere! Hadde egentlig gledet meg til å se den serien, men når jeg oppdaget hva den skulle handle om ble det helt uaktuelt. Kan ikke se reklamen for den en gang...

Back
Topp