Hva er det med meg?

Tine_mor

Elsker forumet
Jeg er 18 år gammel, vet det er ennå veldig tidlig. Men jeg har veldig lyst på baby. Er veldig moden for alderen. Skjønner ikke hvorfor jeg er så verpesyk. Sikkert for jeg har to venninner som er mødre[:)] Er både negative og posetive ting med å vente. Men meg og sambo er klar. Noen andre som har det på denne måten? Eller er jeg bare rar?[:D]

Jeg syntes ikke du er rar!!!!

Jeg ønsket meg barn fra jeg var 15 år...

Så lenge du og samboeren føler dere klare for å ta imot et barn, ser jeg ingen grunn til å la være!!!

LYKKE TIL!

Tusen takk for det[:D] betryggende å høre at jeg ikke er gal[:D] jeg kan liksom ikke vente til jeg blir gravid,til jeg får min egen unge! Har 7 søsken(mamma og pappa ble skilt da jeg var 2) så du kan trygt si at jeg som storesøster vet hvordan man tar seg av unger.. Timer..etter tiiimmer etter timer med babysitting[:)] men nå synes jeg bare det er kjekt!

Å ha lyst på barn når du er 18 er en ting, men å få prøve å bli gravid i så ung alder er en annen ting. Ikke for å være frekk eller noe, men jeg personlig synes 18 år er alt for ungt å få barn uansett hvor voksen du måtte føle deg. Sorry! [&:]

Hei Tullo87[:D]
Det er vel helt normalt å ha lyst på barn...
Jeg har hatt lyst siden jeg var 16-17.
Så for ca.tre år siden ble sambo å jeg enig om at jeg skulle slutte på pillen...
Men det har enda ikke skjedd noe...

Eg respekterer din mening og setter pris på den[:)] alle har forskjellige meninger,så ikke si sorry. Føler også det er veldig tidlig,men det føles noen gang rett. Var gravid for 3 måneder siden,men mast det. Ble gravid på p-piller. Og helt siden det,ble eg forandret. Samme med sambo. Vi forbereda oss til å få baby,og skulle si det til folk. Ble bare helt annerledes etter det[:(]

Har du vært hos lege for å fått det sjekket? Må bare ikke gi opp.. bare vent og se,så har du en liten spire i magen din[:D]

Back
Topp