.::Tiiine::.
Forumet er livet
å skrive meldinger eller det å gi lyd fra seg [X(] Forslag til hva jeg kan skrive til min kjære?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Lene1986
Det er bare sånn de er. Å hvis du får svar på den meldingen du skriver nå så er det enter ja, nei eller ok. [8D]
ORIGINAL: *charaina*
tror det er en lidelse[8D]

ORIGINAL: .::Tiiine::.
Har lyst å skrive en litt kinky mld til han hjelp meg jenter ;)))) Eller en søt en hehe
ORIGINAL: *charaina*
Har lyst å skrive en litt kinky mld til han hjelp meg jenter ;)))) Eller en søt en hehe
Fortell han hva du skal gjøre med han neste gang dere sees[8D][:D] Eller noe[8D]
ORIGINAL: Tjukkaaa
Jeg ville gjort som charaina sa. INGENTING tenner mer på mannfolka enn å vite at vi er kåte på dem[8D]. Å si at du sitter på jobb og tenker på sex med han vil gjøre ham GAL!!!

ORIGINAL: Tjukkaaa
Jeg ville gjort som charaina sa. INGENTING tenner mer på mannfolka enn å vite at vi er kåte på dem[8D]. Å si at du sitter på jobb og tenker på sex med han vil gjøre ham GAL!!!
Tenk om jeg skremmer han bort da lol
Kan ta en ''duuu om du hadde stått foran meg her på jobb nå hadde jeg dratt deg med inn på lageret her''

ORIGINAL: *Emma08*
hehe, da MÅ han jo nesten svare[:D]
*kjenner jeg savnet litt det å være nyforelsket å ha den følelsen i magen når jeg får meldinger å sånt[8D][:)][:)]*
*kjenner jeg savnet litt det å være nyforelsket å ha den følelsen i magen når jeg får meldinger å sånt[8D][:)][:)]*
Blir mer å mer forelsket for hver dag ;) Men føler det har dabbet litt av fra hans side ang meldinger men sikkert bare meg [:-]
Blir mer å mer forelsket for hver dag ;) Men føler det har dabbet litt av fra hans side ang meldinger men sikkert bare meg [:-]
tror det alltid er sånn, vi jenter er litt mer obs. på denne følelsen, men for gutter er det ikke så biggi tror jeg..
husker jeg følte det hadde gått litt over for Eirik også.. men det hadde det jo ikke!![:)]
tror det alltid er sånn, vi jenter er litt mer obs. på denne følelsen, men for gutter er det ikke så biggi tror jeg..
husker jeg følte det hadde gått litt over for Eirik også.. men det hadde det jo ikke!![:)]
Nei sikkert bare oss jenter typisk det [:-]