hva er det med hs??

dhillon

Glad i forumet
var på kontroll idag,han har blitt 62cm og veier 6165gr.begynte å snakke om at Robin kanskje var døv!!!og det pga at han bare prata i et kjør og gadd ikke å høre på henne,det sa hu til typen,så fikk ikke med meg der,også begynte hu å si at velling-NEI NEI NEI!og at jeg sku følge på collett pakninga hvor mye melk en på 3mndr skal ha..da sa jeg ifra at det driter jeg i,gir han melk når han blir sulten!er nøye med måla osv.syns hu er så teit,ble leimeg når typen fortl om at hu trodde robin kanskje hører dårlig,bullshitt assa.han reagerer på all slags lyder og vi vet han hører godt!han nekter å sove når det er for mye lyder rundt han og reagerer når vi snakker til han...måtte få det ut bare ass..

ikke sant!men jeg ska begynne med vekking...hva ska jeg bruke?og hvordan grøt osv?når begynte du å bruke det?

hm...10 poeng til deg!har Robin på fanget u c[:D]

Helsesøstre er et eget folkeslag.
Sier minst mulig til dem jeg.

Akkurat samme fikk jeg høre, velling var FY FY! [&:] og angående mat-mengden; Ikke bry deg om det, du kjenner selv barnet ditt best...[;)]

ORIGINAL: Frumus.

Helsesøstre er et eget folkeslag.
Sier minst mulig til dem jeg.

Jepp!

Du er ekspert på din unge, du vet når noe er galt og du vet hva som er rett å gi han! HS er fin å spør viss du lurer på noe og når du har fått svar, vurderer du selv om du vil følge rådet eller ikke. Sånn har jeg bestemt meg for å gjøre det i alle fall....

Ååååå blir så irritert når jeg leser sånt, du ville da ha merket om han var døv! Sånne HS altså [:@][:@]

Når det gjelder mat er det du som kjenner barnet ditt, gjør det du føler er riktig for deg [;)]

ORIGINAL: Solvit

Det er dessverre ikke alle helsesøstre som er like greie å ha med å gjøre. SYnd det at de skal rakke ned på en og tru de veit best! Man kan ikke følge tall på en pakke for alle barn er ikke like, noen trenger mer mat og andre mindre enn andre. Jeg er glad jeg har en HS som ikke er sånn. Masse trøste klemmer til deg.

Back
Topp