Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jo flere tips en får jo større sjangse er det for at noe fungerer
ORIGINAL: Godhjerta
Jeg har aldri opplevd forumet som konkurrerende eller mobbete. Og jeg anser ikke meg selv som en som har undersåtter, eller en som er en undersått.
Føler ikke at jeg slikker noens rygg, når jeg signerer andres innlegg.
Når jeg gjør det, er det fordi jeg også mener det samme - bare at jeg ikke gidder å gjenta det som allerde er sagt.
Syns bare det er kjempesynd at noen føler seg eksludert fra et veldig informativt forum. Skulle ønske alle hadde like stor glede og utbytte av det, som jeg har.
Som Mesaana sa: "Jo flere tips en får jo større sjangse er det for at noe fungerer". [;)] Helt enig.
Man må bare se det slik, at det er mange som ønsker å hjelpe...
Nå har jeg riktig nok ikke lest den bæsje-tråden, så jeg vet ikke hvordan den var - men snakker generellt.
Det er riktig nok alt for ofte personlige kommentarer som er unødvendig for mine øyne, men jeg syns ikke problemet ligger hos brukerne her. Heller hos moderatorene - eller de manglende/fraværende sådanne.
Hvis en tråd sklir helt ut, er det skjelden noen moderator til stede for å rydde opp!
Jeg syns kanskje at alt for mye blir godtatt....
ORIGINAL: panterinnen
Jeg signerer godhjerta i mesteparten hun skrev jeg (beklager men jeg er ikke redd for at dere skal tro at jeg ikke har egne meninger, de fleste vet at det har jeg plenty av) Ikke helt enig i at ting burde bli slettet oftere siden jeg liker å få med meg hva som skjer g hater tråder folk snakker om som jeg ikke kan undersøke fordi dem har blitt slettet!!
Synes folk skal begynne å få en del bein i nesa her jeg og ikke ta seg nær av hver eneste lille ting og la det ødelegge dagen.. Dagene mine har iallefall aldri blitt ødelagt av BV uansett hvor mange kommentarer jeg har fått!
ORIGINAL: **martine**
ORIGINAL: mayb31
Jeg er enig i det meste som skrives her, men jeg kunne tenke meg å kommentere dette med at noen, inkl. meg, av og til unngår å svare på enkelte innlegg.
Kanskje vi alle burde være tøffere, å støtte opp, om vi mener det, den personen som får "gjengen" etter seg.
Kanskje vi burde vise at det finnes mer enn en mening her inne og at av og til støtter vi den og neste gang så er vi kanskje totalt ueninge.
Har selv lagt merke til at noen her inne ikke har egne meninger, egentlig, men bare støtter oppunder enkelte personer. Dem med det, men vi er jo flere her inne enn 10-15 stk. og dette er et forum for ALLE og ikke bare "gjengen".
Sikkert litt domt formulert, men missfortså meg rett da ivertfall!
eg må nok signere denne eg, og det er fordi eg er einig i det du skriver, og syns det var gode poeng[:)]