Hva er det med folk????

x1xTrine6

Gift med forumet
Sletta dette jeg... Kall meg gjerne feig,men jeg føler det ikke kom no godt ut av det. Står for det jeg mener,men gidder ikke bli sett på som en av bråk makerne her inne...
Synes det begynner å bli ubehagelig med disse dårlige spøkene og dissinga her

Eg er veldig enig med deg!!

er veldig enig på noe men var med på den bæsje diskusjonen selv å jeg prøvde nå ikke å overgå noen andre...

ja, men nå blir jo folk redde for og komme med tips og råd i frykt for at noen tror de prøver og overgå andre!!

Jo flere tips en får jo større sjangse er det for at noe fungerer.

Er også veldig enig med deg! Men er det noen innlegg her som jeg syns er for teite eller helt unødvendige, så lar jeg heller være å svare på dem! Så enkelt er det....
Jeg er ikke en person som lurer på alt for mye her inne, og legger sjelden inn innlegg selv... Men de få gangene jeg gjør det, ser jeg jo fort at det er mange som ikke "gidder" å svare på dem... Det kan være litt sårende, men henger meg ikke akkurat opp i det...

Jo flere tips en får jo større sjangse er det for at noe fungerer

Kjempe enig i det!!!
Prøver ikke å henge ut noen og har heller ikke navngitt en eneste person her...
Er bare så redd for at noen skal føle seg mobbet(noe som hender ofte her) eller mindre flinke fordi de gjør ting på en annen måte. Sitter med den tanken her selv i blandt...
Har dønn respekt for dere alle sammen og synes ikke at noen er bedre en andre. Vi er forskjellige og har forskjellig humor og forskjellig syn på ting, men slutt å tråkk på hverandre!!! Si for all del det dere mener,men det er utrolig feigt å gå personlig til angrep på andre... Ingen vet hvordan de som sitter med tastaturet EGENTLIG er... Og til **martine**: Du er like mye verd som noen andre her!! Ikke unskyld deg så mye er du snill... Det er sårt å se på
Ikke meningen å ødelegge kvelden for dere, men stemningen bør bli bedre her

Tror det er manger her som ikke tenker over at oppførselen dere kanskje kan virke som hån på andre.

At de ikke skjønner det selv er jo egentlig deres problem.

Men det er ikke så lett og skulle skrive noe her uten at folk reagere på det. Det er så mange som er her inne og alle har forskjellige personligheter og er i forskjellige situasjoner som gjør at de kanskje reagere på ting som andre ikke tenker over. Det er veldig vanskelig og ta hensyn til alle. Har selv klart og skrive ting som andre har reagert på, uten at jeg mente og tråkke på noen. Forklarte bare hvorfor jeg mente 2 unger var nok for meg og det var vist galt. Skjønte selvfølgelig hvorfor den personen reagerte. Dette er en stund siden da.

Jeg signerer godhjerta i mesteparten hun skrev jeg (beklager men jeg er ikke redd for at dere skal tro at jeg ikke har egne meninger, de fleste vet at det har jeg plenty av) Ikke helt enig i at ting burde bli slettet oftere siden jeg liker å få med meg hva som skjer g hater tråder folk snakker om som jeg ikke kan undersøke fordi dem har blitt slettet!!

Synes folk skal begynne å få en del bein i nesa her jeg og ikke ta seg nær av hver eneste lille ting og la det ødelegge dagen.. Dagene mine har iallefall aldri blitt ødelagt av BV uansett hvor mange kommentarer jeg har fått!

ORIGINAL: Godhjerta

Jeg har aldri opplevd forumet som konkurrerende eller mobbete. Og jeg anser ikke meg selv som en som har undersåtter, eller en som er en undersått.
Føler ikke at jeg slikker noens rygg, når jeg signerer andres innlegg.
Når jeg gjør det, er det fordi jeg også mener det samme - bare at jeg ikke gidder å gjenta det som allerde er sagt.

Syns bare det er kjempesynd at noen føler seg eksludert fra et veldig informativt forum. Skulle ønske alle hadde like stor glede og utbytte av det, som jeg har.

Som Mesaana sa: "Jo flere tips en får jo større sjangse er det for at noe fungerer". [;)] Helt enig.
Man må bare se det slik, at det er mange som ønsker å hjelpe...
Nå har jeg riktig nok ikke lest den bæsje-tråden, så jeg vet ikke hvordan den var - men snakker generellt.

Det er riktig nok alt for ofte personlige kommentarer som er unødvendig for mine øyne, men jeg syns ikke problemet ligger hos brukerne her. Heller hos moderatorene - eller de manglende/fraværende sådanne.
Hvis en tråd sklir helt ut, er det skjelden noen moderator til stede for å rydde opp!
Jeg syns kanskje at alt for mye blir godtatt....

signerer![:)]

ORIGINAL: panterinnen

Jeg signerer godhjerta i mesteparten hun skrev jeg (beklager men jeg er ikke redd for at dere skal tro at jeg ikke har egne meninger, de fleste vet at det har jeg plenty av) Ikke helt enig i at ting burde bli slettet oftere siden jeg liker å få med meg hva som skjer g hater tråder folk snakker om som jeg ikke kan undersøke fordi dem har blitt slettet!!

Synes folk skal begynne å få en del bein i nesa her jeg og ikke ta seg nær av hver eneste lille ting og la det ødelegge dagen.. Dagene mine har iallefall aldri blitt ødelagt av BV uansett hvor mange kommentarer jeg har fått!

signerer

Jeg er enig i det meste som skrives her, men jeg kunne tenke meg å kommentere dette med at noen, inkl. meg, av og til unngår å svare på enkelte innlegg.
Kanskje vi alle burde være tøffere, å støtte opp, om vi mener det, den personen som får "gjengen" etter seg.
Kanskje vi burde vise at det finnes mer enn en mening her inne og at av og til støtter vi den og neste gang så er vi kanskje totalt ueninge.
Har selv lagt merke til at noen her inne ikke har egne meninger, egentlig, men bare støtter oppunder enkelte personer. Dem med det, men vi er jo flere her inne enn 10-15 stk. og dette er et forum for ALLE og ikke bare "gjengen".

Sikkert litt domt formulert, men missfortså meg rett da ivertfall!

ORIGINAL: **martine**

ORIGINAL: mayb31

Jeg er enig i det meste som skrives her, men jeg kunne tenke meg å kommentere dette med at noen, inkl. meg, av og til unngår å svare på enkelte innlegg.
Kanskje vi alle burde være tøffere, å støtte opp, om vi mener det, den personen som får "gjengen" etter seg.
Kanskje vi burde vise at det finnes mer enn en mening her inne og at av og til støtter vi den og neste gang så er vi kanskje totalt ueninge.
Har selv lagt merke til at noen her inne ikke har egne meninger, egentlig, men bare støtter oppunder enkelte personer. Dem med det, men vi er jo flere her inne enn 10-15 stk. og dette er et forum for ALLE og ikke bare "gjengen".

Sikkert litt domt formulert, men missfortså meg rett da ivertfall!

eg må nok signere denne eg, og det er fordi eg er einig i det du skriver, og syns det var gode poeng[:)]

Veldig enig dette jeg også[;)]

Hvorfor ikke Signere når man er enig??
Ganske unødvenig å skrive akkurat det samme om igjen hvis man er enig med noen [8|]
Blir ganske mye kjedelig lesing her da...

HÆÆ??? dette må være noe av det værste jeg har hørt. Tror du har missforstått litt!! Nå har ikke akkuratt jeg vært her på en stund så jeg kan nok ikke utale meg om hva du har lest, men jeg tror virkelig at de fleste her inne forteller og deler sine erfaringer. Ikke alle bruker den samme kremen... lotion etc.. da hadde en ikke lært noenting. Jeg er glad for at noen eller de fleste har prøvd noe jeg ikke har prøvd for da kan jeg lese, lære litt om hva jeg kan prøve. Nei, jeg tror og føler at det må være litt missforståelser ute å går.. Har bare positive vibber her fra, jegb er ikke meds i noen "gjeng". Vi er alle her for å hjelpe hverandre!!!

Back
Topp