HVA ER DET MED FOLK???

steinbukken

Glad i forumet
Vi skal gifte oss neste sommer, og vi er kjempeglade og spent!!!
Mye forberedelser og prøving av brudekjoler osv.

Vi har vært sammen i 4 år, vært forlovet i 3 år, har kjøpt hus sammen, og har lille gutten vår på 14 mnd.

og ikke minst "vi elsker hverandre" og har det bra sammen..

Så kommer "problemet".. Når jeg forteller om dette til kollegaer og enkelte venner, er de KJEMPE negative, og sier at; jaja, skilsmissestatistikken er høy- bla bla. jEG ELSKET MINN MANN BLA BLA, NÅR VI GIFTET OSS MEN VI BLE SKILT..

Og noen sier..NEEEI, du må ikke gå i den fella!!

????   Hva er det med folk??
Kan de ikke bare være glad på mine vegne??

Jeg er sååå skuffa, gleder meg til å fortelle det til folk, så sier de slik?

Hva synes dere??

Det er skikkelig dårlig gjort..

Gratulerer!
- ønsker dere ALT godt i ekteskapet[:D]

jeg er nå kjempe glad du skal gifte deg....og det er ikke selve giftemålet som gjør at folk skiller seg..det er heller forholdet mellom partene....

og selv om du er gift eller ikke er et samlivsbrudd vanskelig for det...

Ville ikke brydd meg saa mye om det jeg..Synd de ikke kan vaere glad paa dine vegne da.. Men da er det ikke skikkelige venner heller..Selv om deres forhold falt i grus betyr det ikke at ditt kommer til aa gjoere det samme...

ååå glemte

GRATULERER SÅ MYE

Tusen takk for svar!
Helt enig med dere[:)] 

Uansett hva som skjer, kan en ikke styre hva som kan skje i framtida..
en har jo ingen garanti uansett..

vi har gode utgangspungt.

Jeg sa til de på jobben at; hvis en bare skal tenke negativt og være pessimistisk, kan en like så gjerne gå å legge seg...

Skikkelig dårlig gjort av de som sier dette,men uansett masse lykke te[:D][:D]

Gratulerer!
- ønsker dere ALT godt i ekteskapet

Så lite gjennomtenkt av folk å si sånn...![8|][:'(] Men gratulerer så mye med giftemålet![:)][:)]

Hmm det syns jeg er unødvenig! hvem er de til å si noe sant da? nei dårlig gjort!
jeg sier:

GRATULERER SÅÅÅ MYE!
Bryllup er gøy og positivt, og en kjempe fin måte å feire dere to og deres forhold på.
Syns det er supert at dere skal gifte dere![:D]

GRATULERER SÅ MYE!

håper vi får se bilde av kjolen da... kanskje jeg får noen ideèr ;o)
Ikke bry deg om de andre vettu!

så teite de er da!!! selv om det er gått til helvete for dem er det ikke da bombesikkert at det går til helvete for alle sammen!!! blir så irritert av sånn folk jeg...bare be de holde kjeft og dra til helvete[:@][:@][:@]

HAALLOOO!! Det blir som å si til ei som forteller hu er gravid: Å NEI, stakkars deg. Tenk om ungen er syk, eller får kolikk. Det blir skikkelig tøft - du burde ikke bla bla bla....[:'(]

er det virkelig muuulig å si sånt!?

GRATTTTTTTUSSS så masse - detta går så bra så! [;)]

Gratulerer - så GØY!!!![:D]

Drit i å høre på de gamle kynikerne[;)]

Ja, hjertelig gratulerer med det forestående bryllupet!!

Vi og har bestemt oss for å gifte oss, bare ikke når.. [:)]

ORIGINAL: DjevelensLilleEngel

Gratulerer så mye med den kommende vielsen

Drit i hva andre syntes og mener, det er mange bitre mennesker der ute!
                               Gled dere til dere skal gifte dere!

signerer
signerer
signerer!!!!!!!!!!!

Gratulerer, og lykke til.

Hver gang noen forteller meg at halvparten av alle som gifter seg blir skilt, så sier jeg "Ja, og den andre halvparten lever sammen resten av livet" (til den første som dør))

Jeg skal også gifte meg til sommeren. Jeg har vært sammen med min forlovede i 5,5 år, 6 år når vi gifter oss. Jeg gidder ikke legge planer nå for "når vi skal skilles, for det gjør jo halvparten", jeg velger heller å være "naiv" og satse på et livslagt ekteskap. Det funker jo faktisk for halvparten!!! (nå vil ikke det si at jeg setter meg selv i en situasjon der jeg ville komme dårlig ut om det skulle skje da, vi eier huset 50% hver (kjøpt som samboere, vi er jo ikke gift enda) og vil jo tenke slik at jeg, om jeg blir hjemme lenger enn permisjon med barn (drømmen min er å være hjemmeværende om vi har råd til det) vil jeg i det regnestykket legge inn privat pensjonssparing som dekker opp for det jeg går glipp av ved å ikke jobbe. Holder vi sammen kommer de OSS til gode, gjør vi det ikke, så har jeg ikke tapt på det)

Smålig av folk å si sånne ting til deg.

Jeg svarer som sagt: Ja, og den andre halvparten holder sammen hele livet, vi kan jo likegodt havne i den kategorien.

Jeg er klar over at alle som skilles dengang de giftet seg ikke trodde det skulle skje. Jeg er klar over at halvparten skilles. Men den andre halvparten gjør det ikke!

(og sjangsen deres for samlivsbrudd øker jo ikke av at dere gifter dere da, samboede går også fra hverandre..)

Lykke til, og kos dere med brylupsfest!

Teite folk!!!!

Gratulerer så masse.....!!!!
Ønsker dere et langt og lykkelig ekteskap.

Tusen takk alle sammen!! Ble skikkelig glad nå når jeg leste alle de positive tilbakemeldingene!!

Enkelte folk klarer rett og slett ikke glede seg over andre.

Det er vel mindreverdighetskompleks, eller at de har det kjipt selv, og ønsker ikke at andre skal ha det bedre enn seg selv, for så å dra alle som er lykkelige og fornøyd NED..

Jeg får bare prøve å heve meg over dem,

Back
Topp