Hva er det med disse følelsene?

Nina 23

Betatt av forumet
[&:] Jeg venter barn i desember og jeg og samboeren min gleder oss utrolig, men ettersom dagene går frem mot UL så kommer bekymringene om barnet lever, om det har det bra osv. Noen som føler på samme måte??
 
Trøst deg med at 90% av alle gravide tenker sån[;)]
 
Hei

Det er vanlig å være bekymret før en UL. Da får man jo se den lille i magen og man håper jo på å kun få gode resultater fra undersøkelsen. Du får prøve og tenke positivt! Tips: Få med deg bilder fra UL. Utrolig kjekt å ha [:D]
 
Jeg venter også i desember og jeg gruer og gleder meg til UL. Har ikke kjent noe særlig til babyen og ikke har jeg fått høre hjertelyden enda så jeg er litt bekymret. Går vel over etter UL tenker jeg
 
Man blir gjerne bekymret da ja, det skjønner jeg godt!! Men om du er bekymret, som jeg var så kan du ringe legen din å få komme inn for å høre hjertelyden, og dersom de ikke finner lyden da, så kan du be om en ultralyd, da får du komme til samme dagen:-)) Det hadde jeg gjort om jeg var deg:-))
Når i desember venter du da? Er dette ditte første??
 
Jeg føler det på helt samme måte, er til stadighet bekymret for at noe kan være galt.
Jeg skal på UL på torsdag og gleder meg noe enormt.[:D]
Det er litt godt å se at det er flere som er i samme "båt," selv om det ikke er noe kjekt å være bekymret.
 
[:)] Godt å høre at jeg ikke er alene om dette hvertfall:-) Men det sies jo at det skal være et godt tegn. Visste du forresten at en myte sien at dersom du er mye bekymret under svangerskapet skal det tyde på en gutt?? litt artig å se om dette stemmer da:-)) Takk for svar fra deg:-))
 
Back
Topp