Hva er det med dette bildet?

Boblefrua

Forumet er livet
Jeg klarer ikke se hva jeg skal se:pompus:

epic-fail-pictures26.jpg

Eeee øøøø.... Eneste jeg la merke til: er det en våt flekk på buksen til hun ene? I skrittet??? Men kan jo ikke være det???

Det kan jo ikke være så enkelt? Jeg fikk ikke lyst til å "shit bricks" i såfall :P

Eeee øøøø.... Eneste jeg la merke til: er det en våt flekk på buksen til hun ene? I skrittet??? Men kan jo ikke være det???
Kanskje svaret er så enkelt? Så det ikke før du skrev det.

Ser ikke jeg heller....det kan være den ene hånda, den er uklar så jeg ser ikke om alle fingrene er der de skal være :p og hun som står forrerst ser ut til å lene seg/støtte seg på noe, men det må i så fall være redigert bort. Dårlig mindfuck :p

Ikke noe fasitsvar noe sted? Ikke noe "shit bricks" her ihvertfall om det kun er det som er nevnt her:p

Last edited:
Ikke noe fasitsvar noe sted? Ikke noe "shit bricks" her ihvertfall om det kun er det som er nevnt her:p
Ikke noe fasit nei. Kom bare over den, og skjønner bare ikke hva som er "mindfucked" med dette bildet:shifty:

Ikke noe fasit nei. Kom bare over den, og skjønner bare ikke hva som er "mindfucked" med dette bildet:shifty:
Jeg googlet mindfuck, og kom over maaange slike bilder jeg ikke skjønner hva greia er. Hehe
Sikkert noen spesielle folk som har fikset bildene og tror de er veldig lure:p skal spørre mannen når han kommer hjem om han ser noe

Jeg googlet mindfuck, og kom over maaange slike bilder jeg ikke skjønner hva greia er. Hehe
Sikkert noen spesielle folk som har fikset bildene og tror de er veldig lure:p skal spørre mannen når han kommer hjem om han ser noe
Gjør det:) Jeg syns ofte at mange av bildene er artige, men ikke denne:s

Nå ble jeg sittende å stirre:p men ser ingenting!

Har sett lenge jeg og, men ser ingenting :-P

synes fingrene hennes så litt sånn alien aktig ut men når eg så nøye på den så ble det liksom ikke så snålt igjen :meh:

Hater sånne bilder der man ikke finner fasiten o_O

synes fingrene hennes så litt sånn alien aktig ut men når eg så nøye på den så ble det liksom ikke så snålt igjen :meh:

Hater sånne bilder der man ikke finner fasiten o_O

Bildet irriterte meg bare. Vil ha fasit:p haha

Jeg pleier vanligvis å se disse tingene kjapt, men her ser jeg ikke noe. o_O

Ser ikke noe spesielt jeg :P

Back
Topp