Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
samme herEeee øøøø.... Eneste jeg la merke til: er det en våt flekk på buksen til hun ene? I skrittet??? Men kan jo ikke være det???
Kanskje svaret er så enkelt? Så det ikke før du skrev det.Eeee øøøø.... Eneste jeg la merke til: er det en våt flekk på buksen til hun ene? I skrittet??? Men kan jo ikke være det???
Ikke noe fasit nei. Kom bare over den, og skjønner bare ikke hva som er "mindfucked" med dette bildetIkke noe fasitsvar noe sted? Ikke noe "shit bricks" her ihvertfall om det kun er det som er nevnt her![]()

Jeg googlet mindfuck, og kom over maaange slike bilder jeg ikke skjønner hva greia er. HeheIkke noe fasit nei. Kom bare over den, og skjønner bare ikke hva som er "mindfucked" med dette bildet![]()
Gjør detJeg googlet mindfuck, og kom over maaange slike bilder jeg ikke skjønner hva greia er. Hehe
Sikkert noen spesielle folk som har fikset bildene og tror de er veldig lureskal spørre mannen når han kommer hjem om han ser noe
se på venstre hånden til hun i grønt![]()
Lurer jeg på og...Hva er det som er så mindfucker med den da?![]()

synes fingrene hennes så litt sånn alien aktig ut men når eg så nøye på den så ble det liksom ikke så snålt igjen
Hater sånne bilder der man ikke finner fasiten![]()