Hva er det med Dållface??

¤Luga¤

Gift med forumet
Som gjør at det stadig er folk som beskytter henne? Og hvorfor er det så viktig at hun kommer tilbake?? Kjenner dere henne i virkeligheten?

Bare lurer jeg......
Hun må jo være en helt fantstisk person!

(synd at folk sletter seg pga krangel og hets på et babyforum)

Hva som har skjedd nå, da?

?[8|]

Jeg synes hun er fet og hun lager masse
sprell og kule komentarer...

Må man kjenne folk i virkeligheten for å kunne "beskytte" og ønske henne tilbake som du sier. Da er vi alle komt feil for dette er INTERNETT, Men som Tullann skriver så liver hun opp forumet og mange her inne har delt mye private ting med blandt annet henne, fått litt trøst, trøstet tilbake, gidd hverandre gode råd og sånt setter man jo pris på!

BANK I BORDET! Kom tilbake!

når noen har vær her en stund, sånn som Dållface. så får man "venner" og venner beskyter sine egne. Sånn er det jo overalt ellers og. Så hvorfor ikke her. Selvfølgelig er det mennesker jeg ønsker å ha her mer enn andre. Thats life
Og da oppmuntrer man de kanskje mer enn andre

ORIGINAL: lille nupp©

ORIGINAL: ¤Gabriel`s mam¤

Som gjør at det stadig er folk som beskytter henne? Og hvorfor er det så viktig at hun kommer tilbake?? Kjenner dere henne i virkeligheten?

Bare lurer jeg......

beskytter??

hvor hvem hva?

Lurte jeg også på! Det å reagere på at noen får ufine pm'er er vel noe annet enn å beskytte?

ORIGINAL: Karo

Jeg kjenner henne i virkeligheten ja, og hun er en hjelpsom, morsom og hyggelig jente, hvis det var det du lurte på.

Det er hun forsåvidt på nettet og[;)][:D]

Da er det noe jeg ikke har fått med meg...
Holder kjeft så lenge jeg..

ORIGINAL: kurtine

Bare lurer jeg......

beskytter??

hvor hvem hva?

Lurte jeg også på! Det å reagere på at noen får ufine pm'er er vel noe annet enn å beskytte?

ORIGINAL: ~StRaToS~

Da er det noe jeg ikke har fått med meg...
Holder kjeft så lenge jeg..

ORIGINAL: kurtine

Bare lurer jeg......

beskytter??

hvor hvem hva?

Bare så det stod i en annen tråd at hun var lei av å få så mange ufine pm'er og det var det jeg så ble reagert på.[;)]

Synes egentlig dette innlegget var skikkelig frekt jeg.. Men det er kanskje bare meg det.. 

Kjenner henne ikke i virkeligheten men ho liver opp forumet og virker veldig hyggelig,kom tebake Dollyface[:)][:)]

Okei! Da får vi bare håpe ho kommer tilbake da!!![:D]
(det er alltid noen som synes noen innlegg er frekke....Jeg bare spurte fordi jeg seriøst lurte jeg assa....Tviler ikke et sekund på at ho er en tipp topp jente[:)])

ORIGINAL: lindaen

Synes egentlig dette innlegget var skikkelig frekt jeg.. Men det er kanskje bare meg det.. 

Nei, det er ikke bare deg...

ORIGINAL: ma-lina

nope..

sign

nope..

-skjønner ikke hva som var frekt med det...hun bare lurte,på ærlig vis..

-men er vel bra att folk her inne støtter opp for hverandre...sånn,på nettet anyway[:)]

ORIGINAL: *silly*

nope..

sign

koffor var dette innlegget frekt då????![8|] hun spurte jo are om ett spørsmål... og komentere sånn så det derre DET er frekt!!!

syns heller ikke dette var ett frekt innlegg.. men noen tar det kanskje sånn.. jeg digga dollface og håper hun kommer tilbake[:D][:D]

ORIGINAL: MorgansMamma

ORIGINAL: madde3

Ingen som trenger å beskytte den damen der nei,det klarer hun fint selv.[;)]

Og hun lager liv,og gudene skal vite at det trengs til tider..[:D][:D]

Helt enig[:)][;)]

Er overhodet ikke alltid enig med henne.
Men liker henne fordi hun er ei dame med sterke meninger, men som alikevel kan vise sine sårbare sider.

Fargerik dame, og slike trenger vi her inne....For her inne går det ofte i svart/hvit når det kommer til diskusjoner....

signerer!![:D]

ORIGINAL: astrone

nope..

-skjønner ikke hva som var frekt med det...hun bare lurte,på ærlig vis..

-men er vel bra att folk her inne støtter opp for hverandre...sånn,på nettet anyway[:)]
signerer

You must log in or register to reply here.
Back
Topp