Hva er det med blødninger rundt uke 6?!

Frk Spent

Mai 2014 mamma :)
Mailykke <3
Vi hadde sex i går og det gikk kanskje litt over stokk og stein (jeg har vært "redd" sex disse ukene og lagt i restriksjoner for hvor langt inn og hvor raskt.)

I tillegg bar jeg et tilhengerlass med esker i går, men jeg hadde selv pakket dem slik at dem ikke var særlig tunge.

Uansett var jeg på toalettet i morges og finner lyserosa slim på papiret. Er det friskt blod med sædrester? Det var ikke godt å se... Har på truseinnlegg nå og skal sjekke utover dagen hvor mye dette er. Huff, liker dette svært dålig.

Ellers er formen grei, magen har vært øm med stikninger i helgen.
Og så klart ble jeg veldig kvalm nå, men det er pga tanken om den lille spiren vår :(

Mannen i huset dro på jobbreise i dag og vil nødig uroe han.. Men uff, jeg ble litt redd nå

Er 6+2 i dag og håper den lille holder seg fast...!

Trenger ikke å være noe feil... Maaange kvinner er veldig sensitive der når man er gravid, og man har blodposer inni der som kan gå hull på når du har sex, tar i, osv...
Krysser fingrene

jeg blødde etter sex forrige helg, detbegynte med en gang hos meg da, men jeg blødde så det kom en del i bindet og det varte nærmest en dag, sluttet sent på kvelden og har ikke blødd etter det så regner med det var på grunn av sex. håper hvertfall det hehe

Uff... blør jo friskt, helt tynt blod. (blir lyserosa på papiret..) Er ikke helt god i magen (den spenner seg på en måte) så jeg er redd dette går feil vei.. :(

Hvordan går det? Håper det har sluttet!!

Håper blødningene har stoppet...?

Magekrampe og fortsatt blødning (ser ut som utvannet friskt blod) :(

Back
Topp