Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Lolodi
Jo, de kan se hvor gamle de er. Hvis det står Avent Philips på, kan du sende de og få nye. Hvis det står Avent naturally, får du ikke nye.
Jo, de kan se hvor gamle de er. Hvis det står Avent Philips på, kan du sende de og få nye. Hvis det står Avent naturally, får du ikke nye.
ORIGINAL: Linda*egentlig30*29
Det står Naturally på alle mine.. Skal de ikke sendes inn da? [8|]
ORIGINAL: Persillen
Vi kjøpte Avent Naturally på butikken for 3 måneder siden. [&:] Nå har ikke vi sendt inn da, for vi bruker ikke Avent.
ORIGINAL: Hebbeliten
Vi kjøpte Avent Naturally på butikken for 3 måneder siden. [&:] Nå har ikke vi sendt inn da, for vi bruker ikke Avent.
Tror det er bare Avent Philips som inneholder det farlige stoffet i hardplasten. Så Avent Naturally skal være okey....... Er jeg helt på jordet nå??????
ORIGINAL: Solaa er rød på nesa
Avent Naturally inneholder ikke BPA!
Blir forvirra her jeg [:o][&o] Tror bare jeg kjøper nye til lillemann heller.. Er det det stoffet i flaskene så har gullet mitt fått det i seg i flere år nå uansett..
Bor du på et lite sted? Kanskje de flaskene har vært i butikken i over to år?
ORIGINAL: tuppamaaraFordi jeg har snart en treåring i hus som er avhengig av flasken enda [:o][&:][&o] Men kun for biola da.. Ellers drikker han alt annet fra glass..
Blir forvirra her jeg [:o][&o] Tror bare jeg kjøper nye til lillemann heller.. Er det det stoffet i flaskene så har gullet mitt fått det i seg i flere år nå uansett..
Så lenge flaskene ikke er honningfargede er det bpa i de. (avent flasker)
Skal du kjøpe nye flasker, så kjøp de som er merket med 0%bpa. Mange btikker har de gamle flaskene ennå.
Men uansett, hvorfor ikke sende inn flaskene og se hva du får i retur? Jeg fikk erstattet alle gamle avent flaskene, uansett om det var naturally, made in england osv....
ORIGINAL: merete_80
ORIGINAL: Lasog
Det de sa til meg(ringte og snakket med de når jeg ikke fikk igjen like mange som jeg hadde sendt) var at hvis det sto made in england på de, da var de for gamle...
Står made in England på alle mine, og de er ikke mer enn 13 mnd gamle. Så da blir det jo spennende å se hva jeg får igjen. Erstatter de dem ikke, så forventer jeg at de returnerer de til meg.