Hva er det med Avent flaskene?

Linda31

Forumet er livet
Jeg har jo mange Avent flasker her hjemme.. Småen bruker de litt enda.. Men hva er det med de siden folk sender de tilbake? [8|]

ORIGINAL: Bymusa

de inneholder bisfenol A som kan være skadelig for barnet.
Javel.. Hva gjør jeg så med dem da? Ser folk sender de inn og får nye.. Men noen skrev at de må ikke være eldre enn 2 år [8|]

ORIGINAL: Lolodi

Jo, de kan se hvor gamle de er. Hvis det står Avent Philips på, kan du sende de og få nye. Hvis det står Avent naturally, får du ikke nye.

Jeg sendte inn en haug med avent naturally flasker, fikk nye selv om de var godt over 2 år gamle.

Jo, de kan se hvor gamle de er. Hvis det står Avent Philips på, kan du sende de og få nye. Hvis det står Avent naturally, får du ikke nye.

Vi kjøpte Avent Naturally på butikken for 3 måneder siden. [&:] Nå har ikke vi sendt inn da, for vi bruker ikke Avent.

ORIGINAL: Linda*egentlig30*29

Det står Naturally på alle mine.. Skal de ikke sendes inn da? [8|]

Jeg sendte inn mange naturally flasker, og fikk erstattet alle :-)

Det de sa til meg(ringte og snakket med de når jeg ikke fikk igjen like mange som jeg hadde sendt) var at hvis det sto made in england på de, da var de for gamle...

ORIGINAL: Persillen

Vi kjøpte Avent Naturally på butikken for 3 måneder siden. [&:] Nå har ikke vi sendt inn da, for vi bruker ikke Avent.

Tror det er bare Avent Philips som inneholder det farlige stoffet i hardplasten. Så Avent Naturally skal være okey....... Er jeg helt på jordet nå??????

ORIGINAL: Hebbeliten

Tror det er bare Avent Philips som inneholder det farlige stoffet i hardplasten. Så Avent Naturally skal være okey....... Er jeg helt på jordet nå??????

Jepp det er du... [:D]

ORIGINAL: Solaa er rød på nesa

Avent Naturally inneholder ikke BPA!

Jo.... Det er kun de nye honningfargede tåteflaskene som ikke inneholder bpa. (Men magic cup, som det også står naturally på, har alltid vært bpa fri)

Blir forvirra her jeg [:o][&o] Tror bare jeg kjøper nye til lillemann heller.. Er det det stoffet i flaskene så har gullet mitt fått det i seg i flere år nå uansett.. 

Blir forvirra her jeg [:o][&o] Tror bare jeg kjøper nye til lillemann heller.. Er det det stoffet i flaskene så har gullet mitt fått det i seg i flere år nå uansett.. 

Så lenge flaskene ikke er honningfargede er det bpa i de. (avent flasker)
Skal du kjøpe nye flasker, så kjøp de som er merket med 0%bpa. Mange btikker har de gamle flaskene ennå.
Men uansett, hvorfor ikke sende inn flaskene og se hva du får i retur? Jeg fikk erstattet alle gamle avent flaskene, uansett om det var naturally, made in england osv....

Bor du på et lite sted? Kanskje de flaskene har vært i butikken i over to år?

Tja, spørs på hva du legger i et lite sted. [8D] Jeg bor i Trondheim og den er kjøpt på Rema 1000 på Moholt. Uka før kjøpte jeg en Philips Avent, så jeg trodde Naturally var noe nytt jeg.

ORIGINAL: tuppamaara

Så lenge flaskene ikke er honningfargede er det bpa i de. (avent flasker)
Skal du kjøpe nye flasker, så kjøp de som er merket med 0%bpa. Mange btikker har de gamle flaskene ennå.
Men uansett, hvorfor ikke sende inn flaskene og se hva du får i retur? Jeg fikk erstattet alle gamle avent flaskene, uansett om det var naturally, made in england osv....
Fordi jeg har snart en treåring i hus som er avhengig av flasken enda [:o][&:][&o] Men kun for biola da.. Ellers drikker han alt annet fra glass..

ORIGINAL: merete_80

ORIGINAL: Lasog

Det de sa til meg(ringte og snakket med de når jeg ikke fikk igjen like mange som jeg hadde sendt) var at hvis det sto made in england på de, da var de for gamle...

Står made in England på alle mine, og de er ikke mer enn 13 mnd gamle. Så da blir det jo spennende å se hva jeg får igjen. Erstatter de dem ikke, så forventer jeg at de returnerer de til meg.

Det får du nok ikke... De kastet alle de gamle sa hun til meg... [8|]

hvor sender dere de? hvor lang tid tok det før dere fikk nye?

Back
Topp