Hva er det med alle disse...

Mayb31

Elsker forumet
...nye smilyene....????

Bare krig og elendighet i smilyland, hva med noen som har med temaet GRAVID/BARN å gjøre?

Denne sommerfuglen var noe av det "snilleste" jeg fant.

Ikke meningen å høres utakknemlig ut, kjempeglad for nye smilyer, men jeg ønsker andre kategorier også ikke bare krig og sex!

Har faktisk tenkt akkurat det samme.

Hva med: Trøste, venner, klem, kos, graviditet, gratulere, takk osv osv....

Krig og elendighet har vi da nåkk av....har funne en rosa elefant, det var den søteste liksom...merkelig!!!

Har også tenkt på akkurat det samme.

Sant det..Mange ganger det har vært snakk om at vi ikke holder oss til tema her inne...Men hva har da di der smilyene med dette å gjøre?[8|]

Fæle smilys

Enig... fysj og æsj.....

JA GI OSS OSS KOS,KLAPP OG KLEM!!!

Må si jeg tenkte tanken.... var så glad for atd et fantes flere her. men må jo si det er mange jeg aldri kunne ha brukt! Kanske en melding til Moderatorene kan gjøre at de legger inn litt andre smileyer?

Ja det kan jo være...kan du sende PM til Maren?

ja savnet en delsånne graviditetssmileyer og babyting og slikt..

ORIGINAL: Tammis

Men nå er det jo snart helg og krangling så da trenger vi vel de fæle smilyene??

He he...ja jeg tenkte tanken...Prøver Maren å gi oss et hint?
Blir kansje lettere å uttrykke seg når en er sint ivertfall...[:D]

Var inne på avatar.
Nå har det kommet inn bilder der det står velg avatar...MEN (må klage litt)...det er jo så groteskt, masse "stygge" bilder der også, hvor har de hentet dette fra? Passer liksom ikke helt med et graviditetsforum!!!

ORIGINAL: mayb31

Var inne på avatar.
Nå har det kommet inn bilder der det står velg avatar...MEN (må klage litt)...det er jo så groteskt, masse "stygge" bilder der også, hvor har de hentet dette fra? Passer liksom ikke helt med et graviditetsforum!!!

Å?? *løper og ser*

ja gitt.... var noen fine der også da, men hva med å legge inn smileys og avatarer i henhold til et felles tema... jeg har et forslag til tema også jeg, om admin. er blank; barn og graviditet!![;)]

har sendt pm til maren ang dette...
 å det var noe som følte med på oppdateringa...
de skulle prøve å finne nye smileys..
men det var ikke noe de proriterte nå

You must log in or register to reply here.
Back
Topp