Hva er det med 9.Januar?

[*Fio*]

Forumet er livet
VIP
To av tre som har termin den dagen har født allerede, og den tredje er godt igang[8|]

Skulle nesten ønske jeg hadde termin den 9ende jeg også[8D]

Linni - du må sørge for å holde oss oppdatert nå, altså!![;)]

He he he si det du [:D]
Minne kynnere har startet opp igjen nå så jeg skal si i fra med en gang [;)]
Jeg håper på litt til men bestemmer ikke så mye selv der [:(]

Jeg håper bare at min kommer den 3 jeg.. Samboern håper den kommer etter den 12.. Da har vi fått lønn til framtidige bursdagsgaver.. [8D]

Vi håper på 20 for vi har begge bursdag 20 i hver sin måned. Lett å huske for far....

He he he sånn er det her og far fuller selv 2.1 så han vil ha henne på den dagen [:D]

Søstra mi håper også at jeg føder på 20. -for da har hun bare EN dato å huske på for de hun er tante til[8D]

Men vi har vel ikke mye vi skulle sagt... De kommer vel når de vil ikke når vi vil [;)]
Må vel bare innse at det kommer en ny sjef i huset

Det er så sant jeg sier jeg ikke har så mye kontroll der. Hun vil ut når hun vil ut [;)]

hehe.. ja, samme sier jeg[;)]

Vi kan jo håpe på å gå over til neste år da [:D] hi hi hi

Ja, du er veldig nære termin nå, da[;)]

Nærmer seg hele tiden [:D] Skal bli godt nå, ribbeine er så ømt etter alle kynnerene og sparka hennes oppi der [:-]

Jeg har ikke blitt øm i ribbebeina - men magen føles som om noen har skambanka meg fra innsia :|

Er det så mye aktivitet??? [:D]
Var fine sitter her og homrer for meg selv [:D]

Ja, mye aktivitet i tillegg til at jeg har vert syk siden natt til søndag, sånt kan en bli ganske øm i magen av, ja![:'(]

Den lille inni merker nok og at magen din ikke har vært helt god så da blir vel de litt mer liv fra h*n

var på sjekk på sykehuset i går, da mente de at den lille hadde det helt fint, og ingen problemer for h*n at jeg hadde tømt magen min iallefall, for h*n finner reserver overalt hos meg [;)]

men det gjør ikke JEG, da.. blir sliten av å ikke få ned noe mat[8|]

Back
Topp