Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
off , jaa. det er den verste for meg også!Spekemat Jeg har hatt så lyst på der de siste ukene, så det er jo typisk da...
Ja, går ikke så mye i hval, så den skal jeg klare å holde meg borte fra!Brie er godt på pizza da, man kan sikkert spise den om den varmes opp.
Det finnes en frossenpizza med brie og spekeskinke... Sist vi lagde big one la jeg strandaskinke på så den ble oppvarmet, det var kjempegodt og salt.
Ellers skal man ikke spise hvalkjøtt, for det kan inneholde mye kvikksølv, samme gjelder en del andre større fisker, det må man sjekke nøyere. Og brun innmat av krabbe, eller noe sånt?
Ja, går ikke så mye i hval, så den skal jeg klare å holde meg borte fra!
Ja, stemmer det. var noe styr med størrelser på fisk. Og blåskjell, hvor de var plukket..
Hvordan går det med deg toneany? Har du testa mer?
Hadde virkelig trua på at du kom inn her.. Håper fortsatt på at du får to streker i morgen jegHvalkjøtt pleier vi å grille om sommeren, så det syns jeg er litt kjipt å ikke kunne spise. Har fått bare blendahvite tester nå. Kom faktisk en ny porsjon i posten i dag, rart at det gikk raskere å bestille fra den danske siden enn fra den norske, for jeg bestilte på søndag. Så jeg tar en ny med morgenurin i morgen, men tror egentlig jeg bare skal vente på tr nå. Helt sikker på at det var en kjemisk.
Hadde virkelig trua på at du kom inn her.. Håper fortsatt på at du får to streker i morgen jeg