Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
av de små tingene...
Som gulpekluter o.l.?
Oooog skriver liste nå! Fint, jeg har helt panikk for at jeg skal glemme noe.Jeg sniker, hehe
De små tingene som absolutt var greit å ha i hus for oss:
(noe hadde vi ikke og vi måtte få noen til å skaffe for oss på vei hjem fra sykehuset)
- 15 gulpekluter (kan kjøpe mer hvis du får gulpebaby)
- gasskluter, sånne myke, finnes på kid og Princess tror jeg. Mye bedre enn våtservietter og tørrkluter, som er fint å ha hjemme. Bruker våtservietter på farten.
- termometer som kan måle i rompa og beskyttelseshylser.
- litt ulike type smokker, hvis du vil at babyen skal ta det
- 3 flasker med minste tut og et par pakker ferdigblanda mme, hvis du skulle bli sendt hjem før melka er ordentlig i gang/babyen har klart å die skikkelig. Fint til oppvarming av melk om man må koppmate litt også.
- purelan til såre brystknopper (god til tørre lepper også, hadde kronisk tørre lepper de første mnd etter fødsel)
- babyolje
- sinksalve eller lignende
- god drikkeflaske
Oooog skriver liste nå! Fint, jeg har helt panikk for at jeg skal glemme noe.
Jeg vil helst ha alt klart om mulig. Jeg har ikke lyst til å stresse rundt rett etter fødsel/ks, og jeg vil ha mannen hjemme hos meg.Jeg må si at jeg igrunnen tenkte at butikken er der etter fødsel også, men det var FØR jeg hadde født da skulle jeg ha ønsket at vi hadde ordnet mer av disse småtingene så får vi en ting skal alt være klart, også ting vi kanskje ikke får brukt, for det er bittelitt stress å måtte ordne masse med nyfødt. Men om du bor litt sentralt er det lettere når du får på vår/sommer da, enn på vinteren når man må kle på babyen så sykt mye. Men så kan man jo være sliten og helst ønske å være hjemme etterpå lykke til!
Har allerede noe for hard mage, både laktulose og dulpholac eller hva det nå enn heter.Mye bra er nevnt.
Fåes kjøpt på søndags åpne apotek, men hvis man ikke har det i nærheten ville jeg ha hatt noe for meget hard mage tilgjengelig... (til deg selv)...
Veldig smart..Har allerede noe for hard mage, både laktulose og dulpholac eller hva det nå enn heter.
PurelanSalve til såre brystvorter. Gul tube, husker ikke hva den heter jeg.
av de små tingene...
Som gulpekluter o.l.?
Planer om det, men vil også ha muligheten til at far skal kunne mate, så må pumpe litt i tillegg. Og veit jo at det ikke er en garanti for at jeg får det til.Inotyol rumpesalve, snørrsuger (hadde vinterbarn sist) planer om å amme? Hvis ikke er sterilisator til flasker/smokk til mikro gull
(Tips om det brukes... ALDRI slutt brått å bruk det. Trapp ned.. )
Vi droppa egentlig krem for sår stump, bruker bare potetmel Funker gull!
...og ikke ta for stor dose, host!
Hehe,kommer Ann på hvor akutt det er kanskje, også gan man gå ned på ml når det har løsnet litt. Men alt står vel på flaksen (tror jeg)
hjalp mot såre vinterlepper ogsåSalve til såre brystvorter. Gul tube, husker ikke hva den heter jeg.
Mi kom på hjemmebesøk sist ei uke tid etter jeg føddeKan man få med en jordmor hjem? He he det hadde sikkert vært deilig
Skulle johaug brukthjalp mot såre vinterlepper også
Når du sier potetmel... Drysser du bare over baken, da eller?Vi droppa egentlig krem for sår stump, bruker bare potetmel Funker gull!
...og ikke ta for stor dose, host!